Nescafé Koffie Cappuccino Standard Zakjes 140 g

5 5 0 15 15 Een heerlijk recept met zorgvuldig geselecteerde ingrediënten voor een heerlijk ontspannend moment tijdens uw dag. Koffie van hoge kwaliteit met de finesse van Arabica en de rijke smaak van Robusta met een onweerstaanbare luchtige melkschuimlaag. Geniet van een heerlijk romige en schuimende cappuccino uit de koffiebar bij jou thuis. Handige eenkopszakjes om jezelf te verwennen, waar je ook bent.
Nescafé Koffie Cappuccino Standard Zakjes 140 g

Reviews

06/08/2021
Adelaar 57
Rijk van smaak,kan het iedereen aanraden
03/08/2021
Nestacoffie ijskoud
Super en goed verpakt alles afzonderlijk
11/07/2021
Lekker van smaak!
Nieuwe smaak. Is top. Ik drink zelden koffie, maar deze vind ik wel lekker.
08/07/2021
Capu
Als enige koffiedrinkerin huis is deze heel lekker en snel klaar. Voor mij een topper.
06/07/2021
Lekker
Heerlijk kopje cappuccino ik drink deze 's avonds
27/06/2021
Geweldige smaak
Ik ben zelf een echte cappuccino drinker maar hij mag niet te straf zijn. Deze is dan ook perfect voor mij. 😍😍
05/06/2021
Super lekker
Eenvoudig,rap gemaakt maar heel lekker! Zeker niet slap zoals vele andere merken. Heeft een heel lekkere smaak en een goede structuur. Klonterd niet.
Smaakvol
Heerlijke koffie. Een van de betere oploskoffies!
Hemel op aarde
Gemakkelijk te gebruiken en super lekker!
Zeer Lekker
Zeer lekker cappucino. Smaakt goed af. Heerlijk om te drinken in de morgen.
Heerlijk
Ik drink dit elke dag, zonder kan ik bijna niet meer. Als je liever geen straffe koffie drinkt, maar toch nood aan koffie hebt. Of je wil die heerlijke cappucino van de brasserie nabootsen, dan ben je met dit aan het juist adres. Heel eenvoudig in gebruik!
Zo lekker
Deze is zo lekker ... Als je een keer wat anders wil .
Zalig
Lekker hoef geen suiker of melk bij te voegen is ideaal zoals hij is
01/06/2021
Lekkere smaak en Romig
Ik probeer dit product al enkele malen . Ik ben echt fan van deze koffie omdat ik dit ook kan meenemen naar mijn werk en thuis kan drinken. Vind het een super lekkere koffie !
23/06/2021
Graag zou ik dit product ook eens uitproberen

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag over dit product? Vraag of antwoord hier en help elkaar slimmer te kopen.

Laden...