Nescafé Koffie Cappuccino Standard Zakjes 140 g

4,9 5 0 22 22 Een heerlijk recept met zorgvuldig geselecteerde ingrediënten voor een heerlijk ontspannend moment tijdens uw dag. Koffie van hoge kwaliteit met de finesse van Arabica en de rijke smaak van Robusta met een onweerstaanbare luchtige melkschuimlaag. Geniet van een heerlijk romige en schuimende cappuccino uit de koffiebar bij jou thuis. Handige eenkopszakjes om jezelf te verwennen, waar je ook bent.
Nescafé Koffie Cappuccino Standard Zakjes 140 g

Reviews

19/11/2022
heerlijk
Bij ons gaan de dozen snel want de cappuccino is heerlijk en snel klaar. Warm water , goed roeren en de ontspanning kan beginnen. Onze kapper wilt nu ook altijd deze als ze komt, 1 x gedronken bij ons en nu wilt ze het zelf als het warm is buiten. Het moet maar niet zo lekker zijn. Ruikt ook heerlijk.
18/10/2022
Buitengewoon heerlijk
Deze cappuccino standaard is heel smaakvol. Veel aroma en zeer intens ik drink deze graag afwisseld tussen bezoekjes aan huis of bij heerlijk stukje taart. De smaak blijft nog lang op de smaakpupillen na .
01/08/2022
Lekkere en gemakkelijke afwisseling
De Nescafé Capuchon is heerlijk zoet en romig. Een kop warm water, zakje er in en roeren maar.
21/07/2022
Super lekker.
Dit product is zeer lekker. Licht en romig zoals het moet zijn . Wel een beetje prijzig. Geschikt voor iedereen. Zou meer in korting moeten komen. Ik raad dit product dan ook zeer aan.
17/06/2022
Best instant cappuccino.
I really like the taste and froth from Nescafe cappuccino sachets. Simple and fast cappuccino made easy at home. I use to have a pod coffee machine to make same, but prefer this product. Easy to take in handbag to make at work or while travelling. A Very convenient option to start my day with my very own foamy coffee, just the way I like it.
11/03/2022
Cappucino
Ik vind het lekker. Alleen heel jammer dat er niet super veel smaak in zit. Je moet er een beetje suiker bijdoen om echt een goede smaak te hebben. En zeker niet teveel water. Ik zou het product zeker aanraden maar zeker niet meer water toevoegen dan wat er op de doos staat.
12/02/2022
Koffie
Deze zakjes zijn handig meenemen tijdens een uitstap. Smaaksensatie echt heerlijk.
06/08/2021
Adelaar 57
Rijk van smaak,kan het iedereen aanraden
03/08/2021
Nestacoffie ijskoud
Super en goed verpakt alles afzonderlijk
11/07/2021
Lekker van smaak!
Nieuwe smaak. Is top. Ik drink zelden koffie, maar deze vind ik wel lekker.
08/07/2021
Capu
Als enige koffiedrinkerin huis is deze heel lekker en snel klaar. Voor mij een topper.
06/07/2021
Lekker
Heerlijk kopje cappuccino ik drink deze 's avonds
27/06/2021
Geweldige smaak
Ik ben zelf een echte cappuccino drinker maar hij mag niet te straf zijn. Deze is dan ook perfect voor mij. 😍😍
05/06/2021
Super lekker
Eenvoudig,rap gemaakt maar heel lekker! Zeker niet slap zoals vele andere merken. Heeft een heel lekkere smaak en een goede structuur. Klonterd niet.
03/06/2021
Smaakvol
Heerlijke koffie. Een van de betere oploskoffies!

Vraag & Antwoord

Laden...