Nivea Soft Hydraterende crème

4,5 5 0 31 31 Bescherm de natuurlijke structuur van je huid met Nivea Soft Hydraterende Crème. De unieke samenstelling met jojoba-olie en vitamine E trekt snel in je huid en maakt haar heerlijk zacht en soepel. Nivea Soft Hydraterende Crème is een hydraterende crème voor de dagelijkse verzorging van je lichaam, gezicht en handen. Gebruik NIVEA Soft bijvoorbeeld als body-, voet- of handcrème.

Reviews

05/04/2023
Wonderzalfje
Een veelvuldige creme word al gebruikt toen de boys tieners waren en nu gebruiken onze kleinkinderen het ook. Het wonderzalfje van bij oma
09/03/2023
Super fijn
Heel heerlijk voor op je gezicht! Helemaal fijn ik gebruik die ook
06/12/2022
Goede basic creme
Heerlijke geur, gemakkelijk smeerbaar. Persoonlijk vind ik deze minder vet dan de gewone nivea crème. Trekt snel in. Enige minpunt: een pompje had ik hygiënischer gevonden
03/12/2022
Zachte huid
Gekocht tijdens een promotie. Een hele fijne crème. Smeert zich gemakkelijk uit. Dringt ook heel snel in en voelt totaal niet vettig aan. Wordt hier dagelijks gebruikt.
02/11/2022
Nivea
Ik heb dit product thuis uitgetest had dit gekocht in de winkel stond in reclame en zoals de meeste producten van Nivea is dit ook zeer goed. Ik zou dit product zeker aanraden want het doet wat men beloofd. Groetjes
31/10/2022
mag meer voeden
Ik heb deze thuis staan, en probeer hem dus al maandenlang, is niet slecht, dringt heel vlug in, plakt niet en is niet vettig, aangenaam fris gevoel, maar, ik vind dat de hydratatie een beetje méér zou mogen, ik had het gevoel dat de créme niet erg lang werkte, de volgende dag terug insmeren nodig
27/10/2022
Geweldig product
Ik vind deze creme van nivea zo geweldig voelt lekker zacht aan na gebruikt is totaal niet vettig, hou van de textuur dringt gelijk in de huid en de huid voel lang na gebruik zacht aan .... de geur is ook heel aangenaam
28/09/2022
Handig handtasformaat
Zeer handig formaat. Potje veel praktischer dan tube; Hydrateert enorm goed. Wel een stuk prijziger ten opzichte van grote pot;
16/09/2022
Deze Nivea Soft Hydraterende crème is heel goed voor mijn droge huid
09/09/2022
Goed voor oudere mensen
Ik gebruik deze crème al jaren ze is vooral goed voor de oudere huid!
01/09/2022
bleef bij mij wat plakkerig
toen ik het potje opende vond ik de geur zo lekker ruikend hij smeert ook heel goed maar jammer genoeg bleef hij wel wat lang kleven zou ik deze aanraden? ja als je die 's avonds gebruikt voor je gaat slapen
01/09/2022
Nivea
Lekker smeerbaar de huid neemt het prima op en kleeft niet achteraf. Heerlijk iedere dag.
04/08/2022
Zeer zachte creme , dringt zeer snel in je huid
Een goed hydraterende creme die snel in je huid indringt ! Ik breng hem meestal nog op een iets vochtige huid aan
03/08/2022
Beste ooit geprobeert
Ik heb een hele droge en vettige huid maar door deze te proberen is mijn huid glad en zacht en minder vettig
20/07/2022
Niet vettig
De creme is absoluut niet vettig, wat voor het aller belangrijkste is. Smeert goed uit en dringt snel in de huis. Echter gaat mijn voorkeur naar een tube, kwestie van hygiëne en practischer. Mss een klein scheppalletje ofzo bij steken? Echter veel verschil merk ik niet aan mijn huid.

Vraag & Antwoord

Laden...