Nivea Sun After Sun Hydrate Bio Aloe Vera & Hyaluron Spray 200 ml

4,8 5 0 19 19 <ul> <li> Lichte formule met Bio-Aloë Vera en Hyaluron</li> <li> Verkoelt en verzacht de huid en hydrateert 48 u </li> <li> Helpt de vochtbalans van de huid te herstellen </li> <li> Helpt het vervellen van de huid te vermijden * niet vettig, makkelijk aan te brengen </li> <li> Huidvriendelijkheid dermatologisch goedgekeurd </li> </ul>
Nivea Sun After Sun Hydrate Bio Aloe Vera & Hyaluron Spray 200 ml

Reviews

06/12/2022
Oké product
Goede aftersun en helemaal fan van de aloë vera. Ik vind het enkel een redelijk duur product als je de reguliere prijs moet betalen. Als alternatief gebruik ik meestal een gewone bodylotion of het sap rechtstreeks van de aloë vera plant
14/07/2021
Zijdezacht
Niet vettig aanvoelend en dringt direct in de huid. Voelt zacht aan en heeft een lekkere geur
12/07/2021
Aanrader
Zeker een aanrader enorm verfrissend en zacht nadien.
08/07/2021
Nivea
Aangenaam om aan te brengen. Plakt niet.aangename frisse geur.
07/07/2021
Verbrande huid
Verkoeld zeer goed een verbrande huid. Ruikt aangenaam en is makkelijk hanteerbaar
06/07/2021
Heerlijk fris
Is fris en hydradeert goed en belangrijk het heeft een zalige geur.
28/06/2021
Zeer voedend
Zeer mooi voedend bij de meeste aftersumn een vet gevoel maar deze is enkel zacht en voedend en heeft een frisse geur kleeft niet
21/06/2021
Super product
Wij gebruiken deze elk jaar opnieuw, gemakkelijk te gebruiken, is niet vettig, voelt koel aan op de huid, hydrateert en ruikt lekker :p top product,zeker een aanrader!
21/06/2021
Zalig
Werkt heel goed, is zeer verkoelend. Plakt niet en ruikt fijn. Ideaal!
09/06/2021
Verfrissend
Verfrissende after sun - doet zijn werk.
09/06/2021
Goed
Zeer verfrissend wanneer je verbrand bent. Het neemt de roodheid ook vrij snel weg.
07/06/2021
Aftersun voor een verzachtend effect
Ik heb een heel gevoelige huid en gebruik na een dag in de zon de aftersun als verzachtend effect voor mijn gevoelige huid. Heel tevreden van dit product! Ik beveel het zeker aan!
05/06/2021
Perfect
Ik heb een heel gevoelige huid, dus direct verbrand bij zon. Dankzei dit product zijn de zonneslagen minder pijnlijk. Ook ruikt het heel goed. Dit product raad ik 100% aan.
05/06/2021
Aftersun
Super goed product onlangs erg verbrand geweest van de zon en dit product werkt zeer verkoelend en voorkomt het vervellen. Met andere woorden een top product
04/06/2021
Uitstekend
Dit product werkt super goed wanneer je verbrandt bent en werkt echt!

Vraag & Antwoord

Laden...