Perskindol Active Gel

5 5 0 3 3 Je kunt deze Perskindol Active Gel gebruiken voor gerichte, plaatselijke behandeling van vermoeide en vastzittende spieren door sport, werk en alledaagse activiteiten. De Perskindol Active Gel verkoelt eerst voor een aangename verzachting. Hierna verwarmt de gel voor een intensieve doorbloeding. <br /> <br /> Te gebruiken op je rug, nek, schouders, ellebogen, armen, knieën, benen, spieren en gewrichten. De plantaardige en etherische bestanddelen worden direct door je huid opgenomen en ontwikkelen een intensieve doorbloeding met dieptewerking. De Perskindol Active Gel is geschikt voor uitwendig gebruik.
Perskindol Active Gel

Reviews

02/11/2021
Top!
Van deze gel heb je slechts een kleine hoeveelheid nodig om een snel resultaat te voelen. Werkt pijn verlichtend en spierontspanning.
13/07/2021
Perskindol
Ik heb da ook thuis en het is heel goed ik vind het zelfs beter dan Voltaren ik gebruik het bijna elke dag nu voor mijn spierpijn en elke dag verbeterd het
12/07/2021
Super produkt
Werkt goed bij pijnlijke pezen, spieren en gewrichten... Ik gebruikt het al Lang, vooral ook in sprayvorm....

Vraag & Antwoord

Laden...