Philadelphia Roomkaas kruiden

5 5 0 18 18 De heerlijke frisse en romige smaak van Philadelphia roomkaas, vermengd met knoflook en fijne verse kruiden.
Philadelphia Roomkaas kruiden

Reviews

01/12/2023
Zacht en vol smaak
Philadelphia met look en fijne kruiden geeft je dagelijkse boterham extra veel smaak.
03/10/2022
handig voor veel soorten gebruik
Ik heb dit product bijna altijd in huis. zalig voor te gebruiken op brood in plaats van boter of saus. een broodje ham of zalm met wat roomkaas. Ook gebruik ik het heel vaak in sauzen, soep of marinade om een romige maar kruidige smaak te geven.
09/09/2022
Zalig met zalm
Ik eet dit gemiddelde een maal per week op alle manieren het liefste met zalm en ook met camembert of brie!en daar een scheutje honing!
25/10/2021
Lekkere smeuïge kaas
Ik vind deze kaas van Philadelphia heel lekker omdat de kruiden het af maken. Lekker op toast of op een boterham. Ook lekker door een pasta ofzo.
09/10/2021
Heerlijk
Super lekker, zeker in een wrap. Ik heb altijd een XL - formaat potje in mijn koelkast.
03/09/2021
Lekkere kruidenkaas
Ik gebruik deze kruidenkaas vooral om te koken. Dan verwerk ik deze in een pasta met zalm of met spekjes en champignons. Als je deze gebruikt hoef je ook niet veel andere kruiden meer toe te voegen om het gerecht op smaak te brengen.
16/08/2021
Lekker
Heel lekkere kaas voor bij zalm te eten bv
04/08/2021
Philadelpia Roomkaas kruiden
Is een heerlijke kaas, voor bereidingen, als dip voor nachos of anderechips en groenten. Altijd in huis.
30/07/2021
Heerlijk
Ik heb altijd een pakje in mijn koelkast van dit product. Het is zo lekker, zeker in een wrap met zalm. Ik zou er niks aan veranderen. Ik kan het echt niet missen.
10/07/2021
Mmmm
Zeer lekker op boterham of toast. Of in wrap met gerookte zalm
08/07/2021
Smeuïg en lekker
Lekkere en smeurige kruidenkaas. Look is niet overheersend en is superlekker om buggels in te dippen
28/06/2021
Zachte smaak
Heerlijke romige zachte smaak lekker om te dippen smeren of een lepeltje in je soep of saus mmmm
12/06/2021
Heerlijk en zacht
Deze frisse kaas met room en kruiden is zowel verfrissend als tongstrelend op een boterham of cracker. Ook leuk als dip, of in een frisse salade bij warme temperaturen.
11/06/2021
Philadelphia Fijne kruiden
Ik vind dit een heerlijk product met verschillende functies, smaakt lekker op een wrap met zalm en groentjes, geweldig om in te dippen, ideaal bij een romige pasta,.. noem maar op!
10/06/2021
Mmmm
Superlekker, ik eet hem zowel met chips, als een wrap met kruidenkaas en zalm of toostjes met kruidenkaas en zalm. Deze is bij ons steeds te vinden in onze frigo. Super lekker en gemakkelijk te smeren.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord