Philadelphia Roomkaas kruiden

5 5 0 5 5 De heerlijke frisse en romige smaak van Philadelphia roomkaas, vermengd met knoflook en fijne verse kruiden.
Philadelphia Roomkaas kruiden

Reviews

12/06/2021
Heerlijk en zacht
Deze frisse kaas met room en kruiden is zowel verfrissend als tongstrelend op een boterham of cracker. Ook leuk als dip, of in een frisse salade bij warme temperaturen.
10/06/2021
Mmmm
Superlekker, ik eet hem zowel met chips, als een wrap met kruidenkaas en zalm of toostjes met kruidenkaas en zalm. Deze is bij ons steeds te vinden in onze frigo. Super lekker en gemakkelijk te smeren.
04/06/2021
Fris en veelzijdig
Deze kruidenkaas valt in de smaak bij jong en oud. De veelzijdigheid in gebruik is echt wel het voordeel aan deze kaas. Hij is lekker op een verse boterham of op toast. Maar ik gebruik hem eveneens in de soep of saus. Het is een ideale vulling voor smakelijk sappige kip in de oven... Ook voor koude sausjes te maken die perfect bij de barbecue passen, neem je de kaas gerust als basisingrediënt. Geen mayonaise meer voor mij als we barbecue eten. En ja, de kindjes gebruiken de kaas graag met specifieke chips. 1 doosje talloze mogelijkheden
03/06/2021
Lekker! Koud & warm
Super lekker koud op een toost met zalm of warm in een gerecht (als saus) met bv. courgettini. Love it!
01/06/2021
lekker smeuïge kaas
heel lichte en goed smeerbare kaas met een subtiele hint van kruiden en knoflook.

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag over dit product? Vraag of antwoord hier en help elkaar slimmer te kopen.

Laden...