Purina One Bifensis® Adult Kat Kip en Volkoren Granen 800 g

4,9 5 0 10 10 PURINA ONE BIFENSIS® formule, helpt de gezondheid van uw kat van binnen en buiten te ondersteunen, in elke levensfase en voor elke levensstijl.
Purina One Bifensis® Adult Kat Kip en Volkoren Granen 800 g

Reviews

16/09/2022
Un chat qui aime et qui est rassasié!
Difficile de parler de la composition de ce produit mais mon chat l'apprécie beaucoup. Ce n'est pas la seule marque que j'achète pour lui mais je l'apprécie parce qu'il est plus longtemps rassasié et est moins en demande constante de nourriture. Le prix est correct.
01/09/2022
Ze smullen er van
Dit vinden mijn twee katers lekker…ze krabben zelfs aan de zak als ik hem op de grond laat liggen
05/01/2022
Kat in love
Mijn kat hoe van deze product en zij lever het van de andere producten
08/07/2021
Super goede voeding!
Mijn katten eten dit heel graag! Hebben er ook mooie kakjes van
07/07/2021
Purina
Mijn twee katten eten dit graag,ze zijn beide geadopteerd en komen uit griekenland
06/07/2021
Lekker product
Mijn katten zijn dol op dit eten. Hun vacht is super mooi en glanzend ervan.
04/06/2021
De katten vinden het heel lekker. Bij andere merken zijn ze nog steeds hongerig, maar bij dit heb ik er geen last van. Het vult goed, ze krijgen er een mooie vacht van envinden het lekker.
02/06/2021
Yummy
Ik heb nogal een kieskeurige kat. En het enige dat hij direct at zonder enige moeilijkheden was purina of pure one maar swat zelfste merk haha
01/06/2021
Uitstekend
Mijn kat at deze korrels enorm graag. Hij at zijn potje iedere dag volledig leeg, wat hij bij andere korrels niet doet.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord