RITUALS The Ritual of Sakura Foaming Shower Gel 200 ml

4,6 5 0 18 18 Schenk je huid een nieuw begin met het doucheschuim van The Ritual of Sakura. Het doucheschuim heeft de heerlijke geur van kersenbloesem en biologische rijstmelk. De unieke technologie transformeert de gel tot een zijdezacht en reinigend schuim. Vier elke dag als een nieuw begin door het doucheschuim te combineren met de rijke en luxe bodycrème uit dezelfde collectie.
RITUALS The Ritual of Sakura Foaming Shower Gel 200 ml

Reviews

05/04/2023
Zeer aangenaam
Wat een leuk gevoel tijdens het douchen zo super zacht aangename geur volledig mijn ding voor altijd in de badkamer
21/01/2023
Ontspannend
Een zalig product om te ontspannen. Mijn favoriete geur van rituals! Rituals is kwalitatief zeer goed, echter wel wat duurder als de meesre producten. Een aanrader om quality-time te hebben, maar voor alledaags gebruik wel duur.
06/12/2022
Goed product
Heerlijke geur. Schuimt goed en je hebt er niet veel nodig, dus het gaat lang mee. Minpunt: Deze bussen geraken soms verstopt (heb ik al meermaals voor gehad), daarom geef ik de voorkeur aan een reguliere douchegel.
02/12/2022
Heerlijke geur
Oh, die geur, zo heerlijk!! Dit is gewoon geweldig, niet enkel de geur maar de foam is zalig in gebruik, ik krijg er een zijdezachte huid door, die heerlijk fris ruikt, zalig in gebruik, zeker een aanrader met de feestdagen in aantocht, heerlijk om te krijgen, nog leuker om kado te doen.
01/11/2022
Perfecte douchegel
In tegenstelling tot vele zeepjes tegenwoordig, is deze echt een aanrader het ruikt goed in de verpakking en ook als je deze (na eerst goed te schudden) op je washandje smeert. Plus ik heb een gevoelige huid maar geen last van huidirritaties of droge huid met deze douchegel alsook kan deze perfect door het hele gezin worden gebruikt vind ik persoonlijk.
13/10/2022
Ruik heel lekker en schuimt zeer goed. Je hebt zeer weinig nog.
09/10/2022
Rituals
Heerlijk ruikende wasmousse. Geur blijft ook lang hangen. All time favorite!
28/09/2022
Genieten!
Ontspannen na een zware werkdag met een super lekker geurtje in een warm bad dat kan met dit geweldig product van rituals.
01/09/2022
Rich
Een aangenaam geurtje dat lang blijft hangen , weinig van te gebruiken voor een groot lichaam
09/08/2022
zacht en goed
Heerlijk zacht en je hebt maar een beetje nodig. Lekkere geur.
09/08/2022
Rituals douchegel
Zalig product, super zacht voor je huid en zacht schuimig op je huid en toch makkelijk af te spoelen. Ruikt lekker. Ik gebruik enkel #Rituals #HomeTesterClubBE
29/06/2022
Klassieker van rituals
Ruikt heerlijk fris met zoete en bloemachtige tonen. Eerder geschikt voor vrouwen.
29/06/2022
Goed
Goed en ruikt lekker. Schuimd ook heerlijk
11/04/2022
1 woord: Heerlijk!
Topproduct! Fantastische geur die lang blijft en zacht aanvoelt! Een absolute aanrader!
08/04/2022
Subtiele geur
Ik ruik het heel graag, maar mijn huid is heel droog na gebruik, dus niet echt voor mijn huid. Tip: spoel en droog het spuitgedeelte na gebruik goed af ☺️

Vraag & Antwoord

Laden...