Robijn Dry Wash spray pink sensation

4,6 5 0 11 11 Robijn dry wash spray pink sensation neutraliseert nare geurtjes, ontkreukt onmiddellijk, verzacht de stoffen en herstelt de vorm van je kleding. <li>Verfrist je kleding tussen wasbeurten in <li>De Robijn dry wash spray neutraliseert nare geurtjes <li>Haalt de kreukels uit je kleding <li>De verfrissende spray verzacht de stoffen en herstelt de vorm van je kleren
Robijn Dry Wash spray pink sensation

Reviews

18/01/2023
Ideaal hulpmiddel
Een goed hulpmiddel voor vervelende geurtjes! En wanneer je daarna goed trekt, gaan er ook kreuken uit. Zeer gemakkelijk na frituren, gourmet,... of gewoon als je het vergeten wassen bent, maar het nodig hebt! ;)
17/11/2022
Een top product
Het is een luxe om niet meer elke dag gedragen kleding te moeten wassen, nu kan ik effe Robijn spuiten en mijn kleding ruikt als vers gewassen.
18/10/2022
Aangenaam product
Dit product is super fijn in gebruik als je een kledingstuk maar 1 maal hebt gedragên het niet bevuild is gewoon even sprayen opschudden en klaar om aan te trekken . En voor bepaalde kledingstukken kan je het gebruiken en zo bespaar je soms ook op bepaalde duur op wasjes
04/10/2022
Frisse geur
Ik verstuif dit op kleren die niet vuil zijn .het ruikt fris en we kunnen ze nog eens aandoen .soms verstuif ik het ook op het beddegoed na het bed opdekken
02/10/2022
Robijn
Lekker frisse geur die je kleding easy opfrist zonder te moeten wassen. Ook ideaal als je kleding nog verduft ruikt na het wassen.
28/08/2022
Heerlijke geur! Makkelijk in gebruik.
Wat een handig product voor even tussendoor maar ook voor op vakantie! De muffe geur van uit je koffer is binnen een paar seconde verdwenen! Ook onmisbaar tijdens wintersport!! Wel even zorgen dat je je kleding op bed legt om in te spuiten want als je het op de vloer spuit kan je schaatsen :-)! Maar de spray die op je bed komt ruikt ook gelijk weer fris dus win/win!! De spray maakt geen vlekken.
07/08/2022
Fris op kamp
Als iets maar even gedragen wordt, kan je het de volgende dag nog eens dragen zonder schrik voor geurtjes. Vooral op kamp was de dochter super gelukkig dat ze het mee had.
02/08/2022
Fris
Heeft een aangename geur, kledij is opgefrist en de kreukjes verminderen. Ideaal voor als men de kledij maar kort heeft gedragen en moet je dit niet direct wassen. Wel iets duurder.
21/06/2022
Heerlijk
Super lekker geurtje. Geeft zeer frisse geur aan kleding,oprissen van bed lakens,gordijnen. Zeer handig.prijs kwaliteit is zeker correct. Iets duurder maar het zeker waard
20/06/2022
Lekkere geur
Lekkere geur, gemakkelijk in gebruik. Heel handig!
19/06/2022
Snel fris en schoon
Wij vinden vooral de pink sensation een geweldige geur, gebruiken het eigenlijk niet zozeer voor kleding, maar wel vooral voor de autostoelen.

Vraag & Antwoord

Laden...