
4.9 van 18 beoordelingen
100%
Raad het aan
Boisson rafraîchissante auxframboises
J apprécie énormément cette boisson aux framboises, elle est tellement rafraîchissante et contient des vitamines et peu de sucre, encore une fois, le seul bémol est son prix un peu élevé, un peu dommage.
LEKKERSTE!
Ik vind deze echt zo lekker. Tijdens rijzen, op school en op werk kan je dit altijd meenemen. Het bevat ook niet veel suiker daardoor voel je ook dat je iets gezonds drinkt. Het is echt een life saver!
Super lekker
Super lekker! 1 van mijn favoriete smaken. Ik ben al een lange tijd fan van Sourcy Vitaminwater en neem die af en toe eens, maar deze smaak staat toch wel in mijn top drie.
Heerlijk, suikervrij en verfrissend
Dit drankje is ideaal om je gedurende de dag te hydrateren zonder suiker binnen te krijgen. Het water heeft een heerlijke smaak van framboos en granaatappel en is bovendien verrijkt met vitaminen. Een gezonde lekkernij !
Heerlijk drankje
Ik neem deze vaak mee naar mijn werk, voor tussendoor. Niet te zoet, fris en goed voor de dorst. Niet te grote fles, past goed in je tas.
Love it!!
Dit drankje is perfect voor thuis maar ook voor onderweg. Het heeft een fijne smaak, is niet te overheersend. Ik vind het echt top!
Lekker koel te serveren
Dit vitamine water is lekker bij zeer warm weer als er extra gedronken moet worden. Water steekt snel tegen in tegenstelling tot dit vitamine water met frambozen smaak
Lekker verfrissend
Ik drink het regelmatig, niet te zoet smaken zijn in evenwicht, het lukt me beter meer te drinken dan het gewone platte water
Heerlijk smaakje
Lekker zoet smaakje, het is fijn om te drinken wanneer je het zat bent om dat “saaie” water te drinken. Hiermee blijf je gehydrateerd met een lekker smaakje, zonder dat je super veel suikers binnen krijgt zoals met bijvoorbeeld limonade



