Supradyn Vital

4,2 5 0 44 44 Supradyn Vital 50+ is een voedingssupplement speciaal ontwikkeld met die vitamines, mineralen en antioxidanten in aangepaste dosis om aan de specifieke behoeften van de vijftigplusser te voldoen. De formule bevat ook ginseng van hoge kwaliteit en natuurlijk olijfextract.
Supradyn Vital

Reviews

Maakt je sterk
Ik was na het gebruik van de vitamines veel energieker.
19/11/2021
laat u testen voordat u vitamines neemt.
gedurende de dertig dat dat ik supradyn heb ingenomen heb ik geen verandering gevoeld, noch beter noch slechter. ik heb eerder nooit vitamines ingenomen, vandaar dat mijn verwachtingspatroon hoog gespannen was, maar mijn vitaliteit ise er gedirende die periode niet op verbeterd; toch bedankt dat ik het mogen meewerken?
19/11/2021
Goed voorbereid de winter tegemoet
Zeker nu Covid 19 vele slachtoffers maakt, is een goed immuunsysteem belangrijk. Omdat ik al 70 jaar ben was het belangrijk dat ik vitaal en in vorm blijf en daar heb ik de supplementen die in Supradyn vital 50+ zitten zeker nodig!
18/11/2021
Goed werkend product
Is een goed supplement van multivitamines, dus een aanrader 😉👍
16/11/2021
Super product iedereen moet t proberen
Supradyn is een top product. Het houdt je fit en helpt je imuumsysteem . Een super product Iedereen zou t moeten proberen en je zal zien hoe goed t werkt
jammer, maar helaas
Ik heb helaas weinig effecten ondervonden bij het innemen van deze vitaminen...
Ondersteuning tijdens revalidatie
Ik ben op dit moment aan het revalideren na een hiking trip in Noorwegen. Het is moeilijkin te schatten in welke mate Supradyn 50+ een enorme bijdrage heeft geleverd. Ik heb mama een grote versie laten kopen om de tocht verder te zetten om een duidelijk beeld te krijgen.
Geen beoordeling
Ik kan mozilijk oordelen omdat ik ineens geopereerd moest worden en ik dan niet de eindresultaten kon zien
Probeer het eens uit
Is goed voor de dagelijkse vitaminen die je nodig hebt te ondersteunen
13/11/2021
Lekker en doelgericht!
Heerlijk om de ochtend mee van start te gaan, lekkere smaak en je pept er van op!
13/11/2021
Ben super tevreden van supradyn vital
Persoonlijk vind ik de tabletten van supradyn vital super goed voel mij daar veel beter mee en mijn energie staat daar mee op punt
12/11/2021
Geen verschil
Ik voelde zeker geen verschil. Misschien werkt het voor een ander maar niet voor mij
11/11/2021
Energyboost
Het heeft mij in de beginnende grijze periode van het jaar een goede energieboost gegeven.
11/11/2021
Al het goede in 1 tablet.
Ik heb plots meer energie en voel mij gewoon vrolijker. Of dit kan door dit product moet wel want een andere reden voor deze plotse opstoot van joie de vivre is er niet.
10/11/2021
super vitamines
ik was minder moe gedurende de inname van de vitamines. na de coronavirus opgelopen te hebben was ik altijd moe en tijdens het innemen van de vitamines voelde ik mij veel beter

Testersgallerij

Vraag & Antwoord