SYOSS Curl control haarmousse

4,5 5 0 4 4 SYOSS Curl Control Haarmousse is de professionele styling voor veerkrachtige, langdurige krullen en soepelheid. <br> De voordelen en kenmerken • Hold level 2 • Langdurige veerkrachtige krullen • Natuurlijke glans • Plakt niet formule, gemakkelijk uit te borstelen • Sterke versteviging
SYOSS Curl control haarmousse

Reviews

27/10/2022
Aangenaam product
Dit product doet effectief wat het beloofd te doen de mousse is aangenaam in gebruik en in de haren aan te brengen. Het geeft je krullen die extra boost zonder je haar te verzwaren ik ben fan van deze mousse en de oudste dochter ook
28/09/2022
Doet wat het beloofd
Het maakt je krullen mooier en je krullen zijn niet pluizig/kroelig. Door dit product kan in mijn krullen terug inbedwang houden. Doet dus absoluut wat het moet doen. Ik ben zeer tevreden!
08/08/2022
Schuim voor krullen
Super goed produkt . Simpel in gebruik en houdt de krullen heel stevig en goed in bedwang
18/06/2022
CG product
Het product is Curly Girl proof. Ik heb deze regelmatig gebruikt om mijn krullen in model te brengen, maar hij is voor mijn haar niet sterk genoeg. Prima product is raad het zeker aan!

Vraag & Antwoord

Laden...