Voltaren Emulgel 116%

4,8 5 0 5 5 Voltaren Emulgel 1,16% (diclofenac) Gel is een ontstekingsremmende gel voor de lokale verlichting van milde tot matige gewrichtspijn veroorzaakt door verergering van artrose in knieën en vingers. <br /> <br />Voltaren Emulgel bevat 1,16% diclofenac, een niet-steroïdale ontstekingsremmer (NSAID). Diclofenac werkt pijnstillend en ontstekingsremmend in de bron. <br /> <br /> Voltaren Emulgel (diclofenac diethylammonium) is een geneesmiddel. Voltaren niet gebruiken tijdens het laatste trimester van de zwangerschap. Lees voor gebruik de bijsluiter.
Voltaren Emulgel 116%

Reviews

02/11/2021
Top!
Van deze gel heb je slechts een kleine hoeveelheid nodig om een snel resultaat te voelen. Werkt pijn verlichtend en spierontspanning.
16/08/2021
voltaren zalf
persoonlijk vind dit een uitstekende zalf , werkt vrij vlug , werkt relatief diep in het gevricht , je voelt lanzaam maar zeker de pijn weg trekken , ben er heel tevreden van
08/07/2021
Voltaren
Helpt snel en verlicht pijn.Gemakkelijk aan te brengen.
07/07/2021
Heel goed
Verzacht de pijn zoals meegedeeld op de bijsluiter. Ideaal gewrichtspijnen te verminderen
06/07/2021
Een goede spierpijn helende creme
Een goede spierpijn helende creme. Neemt de pijn weg in een korte tijd. Nu ik sinds vorig jaar thuis werk en meer de neiging heb om op de bureau met andere dingen bezig ben terwijl ik de call agent uit haal :) zit ik onwetend heel verkeerd aan de bureau waardoor ik meer nekpijn heb.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord