Zwitsal baby shampoo

4,7 5 0 32 32 Vindt jouw kleintje het ook zo vervelend als het weer tijd is om de haartjes te wassen? Zwitsal Shampoo maakt gebruik van een anti-prik formule die de oogjes niet irriteert. Daarnaast is deze shampoo mild voor de hoofdhuid. De shampoo van Zwitsal is dus perfect afgestemd op je baby. Zo zal je kindje nooit meer hoeven huilen tijdens het wassen van de haren en zal het leren dat haar wassen niet vervelend is.
Zwitsal baby shampoo

Reviews

27/09/2022
prikt niet, perfect!
Mijn zoontje is nu al 5 jaar en ik gebruikt dit nog steeds! prikt niet en ruikt heel lekker!
09/09/2022
Babyzacht
Dit wordt vooral gebruikt voor mijn kleindochter haar haar want dit prikt niet in haar oogjes
05/09/2022
ruikt zo lekker, ook voor volwassenen
Ik gebruikte deze vroeger altijd voor mijn baby's, en zelfs nu nog gebruikt gans het gezin deze shampoo af en toe. Hij is zacht voor het haar, je haren glanzen echt, en ruiken zoooo lekker. Deze wil je nooit meer kwijt !
22/08/2022
Lekker zacht en prikt niet in de ogen
Mijn kinderen zijn 4 en 6 jaar en ik gebruik de shampoo nog steeds. Hij is zacht, schuimt goed en ruikt lekker. En niet te vergeten hij prikt niet in de oogjes, wat nog altijd het belangrijkste is voor mijn kids.
08/08/2022
Super voor de kleinsten
Het doet wat het zegt dat het doet. Ruikt super lekker en prikt niet in de ogen. Het pompje is ook handig tijdens het wassen
07/08/2022
Zijdezacht
Mijn zoon van negen jaar gebruikt dit product altijd als hij onder de douche gaat. Lekkere geur, en ook goed voor de huid.
06/08/2022
Lekker zacht
Heerlijke geur en lekker zacht. Pompje is heel handig.
06/08/2022
geen piepende oogjes
heel cotentvan dit product. makkelijk doorkambaar haar bij mij´ dochter en piekte niet in haar oogjes
03/08/2022
Baby shampoo ruikt heerlijk
Baby ruikt heerlijk ik gebruik deze voor mezelf soms ook
03/08/2022
Zwitsal
Ik gebruik zwitsal nog steeds voor mezelf en mijn kinderen die nu 13 zijn,meestal de zeepvrije producten ervan,maar ik ben tevreden over allemaal,zacht voor de huid,een lekkere geur.goed voor de droge huid.een blijvertje .
01/08/2022
De klassieker
Destijds gebruikt bij mijn eigen kinderen en de afgelopen jaren ook bij mijn stiefkinderen. En later waarschijnlijk ook bij mijn kleinkinderen.
beste voor baby s
deze is de beste voor baby s mijn moeder gebruikte deze reeds en nu gebruik ik deze ook voor mezelf en de kids
ideale shampoo
Is inderdaad een kindvriendelijke shampoo die niet prikt in de ogen, de typische zachte Zwitsal-geur heeft. Je hoeft niet veel te gebruiken want hij schuimt goed. Een echte aanrader, niet enkel voor baby's.
Zwitsal shampoo
Lekkere geur, smeert goed uit. Leuke felle kleur van verpakking (baby grijpt graag naar de shampoo). Negatief puntje: het doseren gaat niet altijd even vlot. Soms spuit het alle kanten op.
20/07/2022
All round champoo
Heel zachte,kindvriendelijke champoo. Prikt niet in de ogen.Ik gebruik het dan ook om mijn hondje mee te wassen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord