4,5 5 0 89 89 La lotion de jour nourrisante avec FPS 15 de Burt's Bees vous aide à conserver une peau saine grâce à ses puissants ingrédients naturels qui hydrantent la peau instantanément et tout au long de la journée.
  • 89 Critiques

Critiques

05-04-2017
j'aimerais bien essayer ce produit miracle pour la peau dont tout le monde en parle
05-04-2017
Je n'ai pas encore essayer, semble un produit de très bonne qualité et sûrement avec avec une bonne senteur grâce au miel
05-04-2017
I have not tried your lotion yet but would love to try. Is it possible you could send me a sample?
05-04-2017
Je n'ai jamais essayer se produit mais j'aimerais l'essayer.
04-04-2017
I would like to try this product. I need a good crean or lotion my skin is awfully dry
04-04-2017
I have not tried this product. I'm always on the look out for a great lotion. I love to try new products, esp when the name brand is excellent as this one.
03-04-2017
Love Burt's Bees products... would love to see if this would work on my dry skin!!
03-04-2017
I would like to try this product as well. My niece says berts. Bees products are absolutely amazing and she's a stylist.
03-04-2017
NEVER TRY BURT'S BEES ... I HAVE VERY DRY SKIN ..LIKE TO TRY IT TO SEE IF IT WOULD WORK !!
03-04-2017
Would love this...Need a good cream for my dry face❤️💚
03-04-2017
I haven't tried this, but I like their assortment of products. I prefer natural or close to natural products especially for skin care.
03-04-2017
Would love to have the opportunity to try this product!
03-04-2017
Have not tried this but do like results of other Burt's Bee products that I have used! Their lip balm is awesome!

Produits semblables