4.7 5 0 584 584 For more hours of joy with your baby, try PETPET Tape & Pants Diapers. With PETPET Tape Diapers, your baby can stay fresh and dry for up to 10 hours! As for PETPET Pants Diapers, it’s designed with more absorbent power for day and night use, and Air Flow Technology to allow air circulation.
  • 4.7 from
  • 584 Reviews

Reviews

11/05/2019
Serapan yang tinggi..keselesaan si manja
Daya serapan yang tinggi ,mengelakkan kebocoran membolehkan kulit si manja kekal kering..tak perlu bangun banyak kali untuk tukar pamper di waktu malam..si manja pun tidur lena je..
10/05/2019
petpet dypers
saya penguna dari anak pertama sampai ke tiga..memang yakin this product very good condition.tidak mudah bocor.tebal sangat bbaloi.for me kalau pihak petpet nak kan pembaharuan...boleh buatkan tape belakang untuk senang nak bungus drpers bila nak buang.
09/05/2019
Petpet the best
diapers petpets sangat bagus, anak saya sangat aktif dan nampak selesa memakainya dan malam pun tidur lena . Diapers petpet walaupun pakai dari pagi ke petang, dari malam ke pagi tetap tidak bocor . Saya pasti akan mengesyorkan petpet kepada kawan-kawan dan sanak saudara saya . #htcmypetpet, #petpetMY, #hometesterclubmy
09/05/2019
Kering Dan berkualiti
Anak saya amat selesa dengan produk ini,dah macam² saya beli. .tapi Kali ini lah Yang sesuai,tidak alah,tidak mudah tembus Dan amat selesa.saya tidak Akan pakai produk lain.
09/05/2019
PET PET PANTS & TAPE
Sangat bagus dan tidak bocor. Anak saya menggunakannya sejak bayi dan kini saiz L. Tidak akan bertukar ke jenama lain kerana sangat sesuai dengan kulit anak saya.
08/05/2019
Pet pet
Lampin y memberikan tawaran harga y berpatutan dengan kuantiti lampin y agak banyak.. Cume kini lampin seluar petpet sedikit nipis berbanding dahulu..
08/05/2019
pet pet diapers and pants
Im your loyal customer. Been using since my first born till my third one. Never changed to another brand.
08/05/2019
Terbaik
Sangt sesuai dengan anak saya.tidak mudah bocor,tahan lama dan yang penting anak saya selesa memakainya.saya pasti akan membelinya selepas ini dan mngesyorkan kepada rakan rakan saya.
08/05/2019
Acceptable quality for baby diapers
One thing with common diapers where the lining are not made from cotton is, the baby tend to get rashes if we leave the diaper to be wear for too long and only change it when it full. For pet pet price range, it works fine as long as we change it when it near to full and not when its already full.
08/05/2019
Recommended
Im your loyal customer. Been using since my first born till my third one. Never changed to another brand.
07/05/2019
petpet terbaik
diapers petpet sangat bagus , anak saya selesa memakainya , tidak pernah bocor walaupun pampers dah berat atau penuh . Harganya pun sangat murah berbanding diapers yang lain. Saya pastikan akan mengesyorkan kepada rakan2 dan keluarga ..
07/05/2019
Pampers yang berkualiti
Petpet adalah 1 jenama pampers yang akan saya pilih jika saya hendak membeli untuk kegunaan bayi kerana ia tidak mudak melecet serta sesuai dengan anak saya.. Dengan harga yang murah serta kualiti setanding pempers yang mahal yang ada dipasaran.. I love petpet..
07/05/2019
Lampin bayi pet pet
Sy suka akan lampin bayi pet pet nie,ia memberi keselesaan pada bayi sy,lampin pet pet jgak mudah menyerap dari kebocoran,tidur malam bayi sy bertambah selesa selepas memakai lampin pet pet,terima kasih pet pet kerana memberi bayi sy sample pet pet,dan terima kasih pada home tester club
07/05/2019
Terbaik
Lampin pakai buang yang tahan lasak.. Tahan bocor.. Bayi saya dah pakai jenama ni dari saiz newborn dan sekarang dh brtukar saiz m. Mungkin boleh buatkan ia lebih lembut utk kurangkan rengsaan kulit. Sangat berpatutan

Testers' gallery

Q & A

Loading...

Similar products