4.7 5 0 593 593 For more hours of joy with your baby, try PETPET Tape & Pants Diapers. With PETPET Tape Diapers, your baby can stay fresh and dry for up to 10 hours! As for PETPET Pants Diapers, it’s designed with more absorbent power for day and night use, and Air Flow Technology to allow air circulation.
PETPET Diapers
  • 4.7 from
  • 593 Reviews

Reviews

13/05/2019
Selesa dan tahan lama
Jenama yang sesuai untuk anak saya.. Ianya selesa dan tidak merengsa kulit bayi. Harga yang mampu milik dan berbaloi untuk kegunaan harian. Lampin yang boleh tahan lama walaupun pada waktu malam
13/05/2019
Puas hati
Harga yg berpatutan dan mampu milik. Pampers pun okay dgn anak. Mula-mula anak lahir, terus beli pampers ni. Banyakkan promosi dan freegift, ibu ibu pasti suka😊
13/05/2019
Best pampers ever
Pampers petpet the best.. sesuai untuk anak saya.. memberi kelesaan terutama pada waktu malam.. dan yang penting x bocor..
13/05/2019
First time try pet pet pampers ! Satisfied
First time to let my baby try this pet pet pampers, for overnight no problem. And no sensitive for my baby. Not bad. Will buy after I try. With reasonable price ! I liked ! Thank you pet pet.
13/05/2019
Pet pet
The petpet pampers is dry and soft. My baby like it very much.
13/05/2019
Cubaan menggunakan Pampers petPet
Saya sangat berpuas hati dengan pampers Pet pet yang memberi keselesaan kering selama hampir 10jam.Menjimatkan masa tanpa perlu salin pampers banyak kali.Saya syorkan para ibu bapa menggunakan pampers PetPet untuk kegunaan harian.
13/05/2019
It's a good one
Good absorbency, baby can sleep tight the whole night. It's actually a good one also. the quality of the diaper is good, not tear easily. Just the cutting is smaller (at same size) if compare to other.
13/05/2019
pet pet memang terbaik
saya ibu kepada 4 orang anak yang merupakan pelanggan tetap untuk pemakaian pampers brand pet pet sejak menerima cahaya mata
12/05/2019
Pet pet diapers memang terbaik
Daya serapan yg tinggi membuatkn anak saya selesa dan tidur dgn nyenyak. Ia juga tidak bocor walaupun cairan penuh. Anak saya gembira melakukan aktiviti hariannya.
11/05/2019
Serapan yang tinggi..keselesaan si manja
Daya serapan yang tinggi ,mengelakkan kebocoran membolehkan kulit si manja kekal kering..tak perlu bangun banyak kali untuk tukar pamper di waktu malam..si manja pun tidur lena je..
10/05/2019
petpet dypers
saya penguna dari anak pertama sampai ke tiga..memang yakin this product very good condition.tidak mudah bocor.tebal sangat bbaloi.for me kalau pihak petpet nak kan pembaharuan...boleh buatkan tape belakang untuk senang nak bungus drpers bila nak buang.
09/05/2019
Petpet the best
diapers petpets sangat bagus, anak saya sangat aktif dan nampak selesa memakainya dan malam pun tidur lena . Diapers petpet walaupun pakai dari pagi ke petang, dari malam ke pagi tetap tidak bocor . Saya pasti akan mengesyorkan petpet kepada kawan-kawan dan sanak saudara saya . #htcmypetpet, #petpetMY, #hometesterclubmy
09/05/2019
Kering Dan berkualiti
Anak saya amat selesa dengan produk ini,dah macam² saya beli. .tapi Kali ini lah Yang sesuai,tidak alah,tidak mudah tembus Dan amat selesa.saya tidak Akan pakai produk lain.
09/05/2019
PET PET PANTS & TAPE
Sangat bagus dan tidak bocor. Anak saya menggunakannya sejak bayi dan kini saiz L. Tidak akan bertukar ke jenama lain kerana sangat sesuai dengan kulit anak saya.
08/05/2019
Pet pet
Lampin y memberikan tawaran harga y berpatutan dengan kuantiti lampin y agak banyak.. Cume kini lampin seluar petpet sedikit nipis berbanding dahulu..

Testers' gallery

Q & A

Loading...

Similar products