4.7 5 0 82 82 Fusion flavour accented with light cream, diced mushrooms, savory roast chicken aroma and spices finishing. This sauce is sure to be a hit.
Prego Chicken Mushroom Pasta Sauce 290g
  • 4.7 from
  • 82 Reviews

Reviews

08/11/2017
Prego Chicken Mushroom Pasta Sauce membuatkan pasta saya jadi lebih menarik dari biasa. Cendawan dan cebisan ayamnya banyak. Sosnya pun pekat. Lagi sedap bila saya tambah dengan keju.
08/11/2017
I really save my time thinking about what to cook. It really taste good.
08/11/2017
anak-anak saya sangat suka rasanya. berselera melihat mereka makan. memang lazat.
08/11/2017
sedap sangat. kini boleh nikmati spaghetti enak hanya di rumah. rasa ayam dan cendawan yang sedap sangat2. rasa sekali, mesti nak lagi!
08/11/2017
Simply delicious and suitable to use with juts it own without adding other ingredient. Minimize ingredient but adding more taste on the food i prepared.
08/11/2017
Sedap dibuat sos untuk lamb chop. caranya panaskan pasta sauce ni, tambahkan 2 sudu sos black paper & cendawan bunashimeji. Bila nak makan tu tuang je kat atas lamb chop yg dah di grill atau bakar tu... dah tak payah makan luar, jimat gitu...
07/11/2017
Dah beli dan cuba memang sedap rasanya lemak berkrim dan pekat..kaya dgn rasa ayam dan cendawannya. Prego mmg pilihan sy stiap kali menyediakan pasta krn kegemaran seisi keluarga.
23/11/2018
Sedap di makan begitu sahaja. Mesti cuba rugi kalau tak menikmatinya.
22/11/2018
I not yet use this produk.. I hope I can get this Produk for my family..
19/11/2018
Not yet try.. hopefully that I can get it the tester sample for it. Thank you..
15/11/2018
Memang sedap.. Saya suka.. Keluarga pun suka.. 😉 Sangat mudah untuk disediakan terutamanya bila balik keje tak cukup masa nak sediakan makan mlm. Cuma buka, panaskan & tuang atas pasta @ spagetti yg telah direbus. Mewah dgn ayam & cendawan..
18/07/2018
Prego Chicken Mushroom Pasta Sauce ini mudah dimasak dan mudah disediakan. Hanya buka tin dan tuang ke dalam kuali, mudah kan? Menjadi pilihan saya apabila tetamu datang ke rumah atau sebarang majlis. Selain itu ia sangat lazat dan menjadi kegemaran kanak-kanak.
10/04/2018
Anak2 saya suka makan pasta. Mesti kena cuba sos yang ini
22/03/2018
betul sangat.. kami sekeluarga pun suka.. rasa yg x pedas disukai anak2
11/01/2018
Setiap cuti hujung minggu mesti masak spageti dengan sos prego. Hmmm mesti dicuba juga yang ini..

Testers' gallery

Q & A

Loading...

Similar products