4.6 5 0 62 62 SAJI Chocolate Creamer is made using high quality cocoa powder to create the ideal balance between creamy sweetness and chocolate taste. Suitable for both hot or cold consumption and enjoy tasty and refreshing chocolate beverage.
SAJI Chocolate Creamer
  • 4.6 from
  • 62 Reviews

Reviews

06/10/2019
Multipurpose
Saya sangat menggemari produk ini. Bukan sahaja boleh dibuat air malah boleh dipelbagaikan penggunaannya contoh nya boleh dinikmati bersama roti atau pun biskut Kering. Selain itu, boleh juga dibuat topping pada kek coklat malah boleh juga diletakkan atas pisang goreng.
05/09/2019
saji
produk muslim.bagus.sedap.murah..sokong produk muslim
18/03/2019
Sedap dan mudah disediakan
Produk ni sedap ,harga pun berpatutan..berbaloi untuk beli ...
08/03/2019
mudah dan sedap
krimer saji ni sangat sedap dan mudah..nak buat air just tambah air dan ais sahaja..selain tu boleh buat biskut..cuma perlu tambah tepung..saya slalu buat biskut ni sebab sangat mudaaahh. tak perlu tambah perisa dan pewarna.
26/02/2019
tak terlalu manis
SAJI chocolate creamer ini rasa coklat dan kemanisan berkrim yang tidak terlalu manis.
27/01/2019
SAJI Chocolate Creamer
sedap sgt! anak2 suka. Senang nk buat air xperlu tambah gula. Dah cukup rasa
23/11/2018
Good
Its chocolaty and not as sweet as other chocolate drinks.
01/11/2018
Mudah disediakan
Rasa coklat sebenar. Mudah disediakan. Bancuh dengan masukkan air dan SAJI Chocalate Creamer sahaja. Nak lagi sedap tambah ais
16/10/2018
penuh rasa coklat
saya hanya bancuh minuman meggunakan produk ini tanpa tmbahan gula & koko. paling best boleh bancuh dgn air sejuk
27/09/2018
Best
Sangat sedap untuk buat air mahupun kuih.Sesuai untuk seisi keluarga.Very recommended
06/08/2018
sedap tapi agak manis. tekstur pekat dan likat tapi seperti kurang rasa susu.
14/05/2018
Mula-mula ragu pula nak mencuba produk ini sebabs baru di pasaran. Tapi, selepas mencuba 1 tin, saya dan keluarga saya memang suka rasanya dan memang tak rugi mencuba. Kini, Susu krimer coklat ini menjadi satu barang kemestian dalam senarai mesti beli kami.
06/04/2018
I loved choclate very much. I want to try this creamer. I look so tasty.
20/12/2017
mudah, tanpa perlu bersusah untuk menikmati minuman yang lazat.
11/11/2017
Wahhh sangat sedap dan mudah dibancuh.. boleh jugak guna untuk buat kek coklat.. yummy

Testers' gallery

Q & A

Loading...

Similar products