4.4 5 0 58 58 <p>Calpis ialah susu kultur pertama di Jepun. Ianya dihasilkan hampir 100 dahulu oleh Kaiun Mishima. Kini Calpis telah diperkenalkan di Malaysia. Ianya bebas lemak tanpa sebarang pengawet.</p>
Calpis Cultured Milk
  • 4.4 Daripada
  • 58 Ulasan

Ulasan

16/12/2020
Calpis
Minuman kultur memang saya suka, rasa calpis ni sedapppp tapi agak manis bagi saya, seminggu sekali minum okey lah.
12/11/2020
Sedap
Sedap diminum sejuk. Memang tak cukup sebotol kecil.
05/11/2020
calpis
sedap di minum rasa susu dan buah ..gabungan yg hebat
13/10/2020
Buah yang sebenar
Sedap diminum ketika sejuk. Rasa buah yang sebenar.
02/12/2019
Layan je
Sedap layan air tambah bole buat aku terasa full ..leh la diet sambil tu kan..so try la korang
25/11/2019
Campus cultured milk
saya dan keluarga sangat suka kerana tidak mengandungi perasa tambahan,rasa buah yang pekat.saya akan mengesyorkannya pada rakan rakan dan ahli keluarga..
26/10/2019
Susu yogurt berperisa yang sedap
Rasanya sedap, mempunyai bakteria baik yang bagus untuk penghadaman tetapi agak manis. Sedap ketika sejuk, nikmatnya tidak terkata.
22/10/2019
Terbaik
Produk ini sgt lazat dan penuh rasa mangga didalamnya . Rasa mangga amat pekat dan sungguh menyelerakan . Setakat ini , saya amat berpuashati dgn keseluruhan produk ini . Dan saya amat mengesyorkan kpda semua untuk mencubanya kerana harganya adalah mampu milik
14/10/2019
Calpid
I have taste this product. It taste really good. I would like to drink more if giving a chance to try free sample.
08/10/2019
Minuman Susu Kultur CALPIS Baik untuk Kesihatan
Pertama kali rasa dah jatuh cinta, rasa susu yang berperisa tapi tidak terlalu manis. Selain manggo ada juga perisa asli dan anggur
03/10/2019
Calpis
Saya lebih gemarkan perasa asli.. Perasa ini kurang menarik bagi saya..
03/10/2019
calpis
sangat sedap, rasa buah yang original, saya amat sukakannya kerana tidak mengandungi perasa tambahan, semestinya menyihatkan.saya akan mengesyorkannya pada rakan rakan dan ahli keluarga..
16/08/2019
Sedap dan berkhasiat
Saya suka rasanya yg kurang masam dan mempunyai rasa buah yang sedap. Saya sangat puas hati dengan produk ini.
09/08/2019
Pilihan keluarga
Susu kultur pilihan anak saya. Less sugar. Digemari kerana ada bau dan rasa buah-buahan segar.
03/08/2019
Calpis
Saya Suka minuman ini kerana rasanya yang segar dan berperisa buahan buahan dapat membantu mengatasi masalah penghadaman...rasa calpis ini menyerupai minuman yogurt...

Galeri Penguji

Q & A

Ada soalan tentang produk ini? Sila tanya atau jawab dibawah, dan saling membantu untuk membeli lebih baik.

Sedang diproses

Produk yang sama