4.4 5 0 50 50 <p>Calpis ialah susu kultur pertama di Jepun. Ianya dihasilkan hampir 100 dahulu oleh Kaiun Mishima. Kini Calpis telah diperkenalkan di Malaysia. Ianya bebas lemak tanpa sebarang pengawet.</p>
Calpis Cultured Milk
  • 4.4 Daripada
  • 50 Ulasan

Ulasan

02/12/2019
Layan je
Sedap layan air tambah bole buat aku terasa full ..leh la diet sambil tu kan..so try la korang
25/11/2019
Campus cultured milk
saya dan keluarga sangat suka kerana tidak mengandungi perasa tambahan,rasa buah yang pekat.saya akan mengesyorkannya pada rakan rakan dan ahli keluarga..
26/10/2019
Susu yogurt berperisa yang sedap
Rasanya sedap, mempunyai bakteria baik yang bagus untuk penghadaman tetapi agak manis. Sedap ketika sejuk, nikmatnya tidak terkata.
22/10/2019
Terbaik
Produk ini sgt lazat dan penuh rasa mangga didalamnya . Rasa mangga amat pekat dan sungguh menyelerakan . Setakat ini , saya amat berpuashati dgn keseluruhan produk ini . Dan saya amat mengesyorkan kpda semua untuk mencubanya kerana harganya adalah mampu milik
14/10/2019
Calpid
I have taste this product. It taste really good. I would like to drink more if giving a chance to try free sample.
08/10/2019
Minuman Susu Kultur CALPIS Baik untuk Kesihatan
Pertama kali rasa dah jatuh cinta, rasa susu yang berperisa tapi tidak terlalu manis. Selain manggo ada juga perisa asli dan anggur
03/10/2019
Calpis
Saya lebih gemarkan perasa asli.. Perasa ini kurang menarik bagi saya..
03/10/2019
calpis
sangat sedap, rasa buah yang original, saya amat sukakannya kerana tidak mengandungi perasa tambahan, semestinya menyihatkan.saya akan mengesyorkannya pada rakan rakan dan ahli keluarga..
16/08/2019
Sedap dan berkhasiat
Saya suka rasanya yg kurang masam dan mempunyai rasa buah yang sedap. Saya sangat puas hati dengan produk ini.
09/08/2019
Pilihan keluarga
Susu kultur pilihan anak saya. Less sugar. Digemari kerana ada bau dan rasa buah-buahan segar.
03/08/2019
Calpis
Saya Suka minuman ini kerana rasanya yang segar dan berperisa buahan buahan dapat membantu mengatasi masalah penghadaman...rasa calpis ini menyerupai minuman yogurt...
29/07/2019
Calpis sedap & sihat
The taste was soooo good. Tak manis sangat rasa manis2 buah. Sesuai dengan selera saya. Minum calpis saya dapat khasiat buah yg sebenar
05/07/2019
Susu culture perisa mangga
Sangat sedap dan sesuai di minum saat penat bekerja. Sangat di perlukan bila penat dan tidak terlalu manis jika diminum waktu panas. Sngat menyegarkan
14/06/2019
Susu kultur terbaik
Rasa buah yang betul-betul terasa sedapnya. Harga berpatutan dan susu kultur yang menyihatkan.
08/06/2019
sedap diminum dalam cuaca panas dan sejuk
anak saya suka kan calpis ini. sedap dan berlemak rasanya. sedap diminum selepas dikeluarkan daripada peti ais. sekian terima kasih.

Galeri Penguji

Q & A

Sedang diproses

Produk yang sama