4.8 5 0 13 13 Nikmati kebaikan minuman bijirin segera, dengan perisa yang enak daripada buah kurma dan buah prun sebenar. Rasai faedah daripada Nestum Kurma & Prun, dan alami kebaikan pelbagai bijirin yang terkandung dalam setiap sajian NESTUM®.
  • 4.8 Daripada
  • 13 Ulasan

Ulasan

26/06/2019
nestum kurma & prun
Bagi yang nak berdiet bagus untuk diambil dan diamalkan pada waktu pagi sebagai sarapan kerana ia akan membuatkan perut berasa kenyang sampai ke petang..saya telah mencubanya pada bulan puasa yang lalu.
26/06/2019
Berbaloi
Berbaloi dengan nilai harga ... mengenyangkan sesuai di minum bila2 masa... jika hari yg begitu amat sibuk...
25/06/2019
Mengenyangkan
Saya dah cuba nestum kurma. Memang sedap dan mengenyangkan. Cara penyediaan pun mudah. Sesuai untuk seisi keluarga.
25/06/2019
cepat dan pantas
amat sesuai dibeli untuk semua orang kerana nestum ini amat sedap
24/06/2019
bagus
makan kenyang sampai tengahhari bagus untuk yang nak berdiet.
23/06/2019
Puasa tahan lama
Memang amalkan yang ni masa sahur.puasa jadi agak bertenaga and kurang rasa lapar.mamang bagus jugak untuk diet.slim je masa raya 😆
23/06/2019
Breakfast
convient for me as lazy to eat for breakfast.. after consume can last long till brunch
23/06/2019
Taste good
I tried this during last Ramadan, I took a sachet in every sahur and it help me to feel full for a whole day. It also taste good
18/06/2019
BANYAKAN SUSU IBU
sangat-sangat suka nestum kurma & prune kerana dapat memperbanyakan susu ibu.. sedap & mudah untuk disediakan
15/06/2019
My mums favourite!
Ibu sy agak memilih kalau soal makanan,lagi2 minuman 3 in 1 dan sebagainya. Dia sering berasa lapar pd waktu mlm sbb ibu sy pesakit gastrik,jadi sy belikan minuman ni utk dia,rupa2 nya ibu sy suka sgt! smpi skrg dia belum berhenti minum,stok sentiasa ada di rumah sbb ibu sy cakap kalau minum je ni perut dia tak rasa lapar lagi dan dia dapat tidur dgn lena..sgt berpuas hati!
14/06/2019
Rasa perisa Kurma dan Nestum
Rasa yang hebat, sesuai untuk orang mengandung sebab ada rasa kurma dan nestum yang boleh diminum semasa sarapan pagi. Tetapi pek ini hanya terhad. Hanya kedai yang terpilih sahaja dijual.
13/06/2019
Nestum prun dan kurma
Nestum ni sedap alhamdulillah bln puasa ari tu sya dh beli... Bgus utk sahur dan buka 👍👍👍👍
13/06/2019
NESTUM KURMA
Selain rasa yang sedap, nestum kurma & prun buat perut rasa kenyang. Anak-anak pun suka. Beberapa hari aje dah habis satu pek plastik. ;)

Q & A

Sedang diproses

Produk yang sama