Axe Ice Chill 3-in-1 Douchegel

4,8 5 0 11 11 Axe Ice Chill 3-in-1 Douchegel heeft de frisse geur van bevroren munt en citroen. Met de douchegel voel je je fris en ruik je onweerstaanbaar.
Axe Ice Chill 3-in-1 Douchegel

Reviews

28-11-2022
great stuff!!
this axe product is awesome, the whole family loves it and since we got this sample we have been buying it ever since, this is a must try if yall havent tried it already!!!
02-09-2022
Fijne douchegel
Ruikt erg lekker, geur blijft lang hangen en geeft je een fris gevoel. zeker voor herhaling vatbaar.
19-08-2022
3in1 wel een mooie combinatie
Mooie steel 3 in 1 geur,firse gevoel ,lang geduurde.
19-08-2022
Lekkere douche gel axe
Goede douche gel ruikt heerlijk fris zeker aanrader axel ice ik voel me heerlijk schoon frisse geur beviel grotere flessen maken voor de rest alles perfect axe is zeker een aanrader
08-04-2022
Heerlijk fris
Een heerlijk frisse douchegel Waar je blij van word. Mijn man is allesinds overtuigd en zal deze in de toekomst vast opnieuw aanschaffen. Prijs is zoals je altijd van Axe kan verwachten.
01-04-2022
Reuk
Ruikt er lekker en maakt goed schoon en je krijgt een zachte huid
01-04-2022
Douchegel met langdurig koel effect.
Een verkwikkende douchegel die het douchen tot een feestje maakt en die nadien voor een lange tijd een koel effect en een aangename geur verspreid.
21-03-2022
Fijn
Ruikt lekker sterk en en word er fijn fris van
12-03-2022
Fijne shampoo
Hele fijne douche gel. De geur blijft lang hangen.
12-03-2022
Algemeen
Het is een lekkere geur en is ook goed te gebruiken als vrouw dus deze axa kan dus ook goed voor mannen als vrouwen
11-03-2022
Lekker fris
Mijn man gebruikt alle producten van Axe dus ook de douchegel. Dit product laat een koel effect na op de huid. Lekker na het sporten en in de zomer.

Vraag & Antwoord

Laden...