Campina Griekse Stijl Yoghurt Met Granola Aardbei en Framboos

4,7 5 0 26 26 Griekse stijl yoghurt is een dikke yoghurt die een zijdezacht mondgevoel geeft met een heerlijk milde en romige smaak. Deze yoghurt is geschikt voor ieder moment van de dag!
Campina Griekse Stijl Yoghurt Met Granola Aardbei en Framboos

Reviews

08-09-2022
Heerlijk
Heerlijke romige yoghurt met een veel vollere smaak t.o.v. de 0% vet yoghurts. De muesli met gedroogde fruitstukjes is zeer smakelijk met een lekkere crunch. Mocht van mij wel wat meer muesli mix bijgevoegd worden.
12-03-2022
Heerlijk fris en lekker makkelijk
Dit toetje is heerlijk fris van smaak en gezond! Het is lekker makkelijk om mee te nemen naar m'n werk of gewoon savonds bij lekkere trek op te eten ipv chips oid
11-03-2022
Super lekker en makkelijk meenenemen
Voor een ontbijtje onderweg vind ik dit een ideale verpakking om mee te nemen. De yoghurt is lekker dik en de granol met gedroogde aardbei vind ik heerlijk!
09-03-2022
Lekker en alles in 1 makkelijk mee nemen
01-03-2022
Griekse yoghurt
Erg lekker en makkelijk meenemen naar werk o.i.d.
28-02-2022
Lekker toetje
Lekker en zacht van smaak. Verrassend lekker als ontbijt of toetje
28-02-2022
Lekker
Lekker frisse yoghurt hou ervan en je kan er alles mee doen mbt een frisse twist in soep of een pasta saus.
26-02-2022
Vullend
Een heerlijk goed vullend product met een eerlijke smaak
26-02-2022
Lekker en gezond
Ik vind het super dat de granola en de yoghurt niet bij elkaar in zitten. Zo blijft het lekker knapperig. Ik had wel liever een andere smaak.
Echt heerlijk
smaak is geweldig dit wil je wel elke dag
Erg lekker toetje
Een heerlijk vol en romig toetje met heerlijk fruit erin.. En smullen maar !!
Gnammi
De yoghurt is al lekker zelf opzicht . Maar de muslie en de fruit maak het compleet . Perfect als ontbijt of tussendoortje
Goed product
Lekker en verfrissend als tussendoortje of als ontbijt
24-02-2022
Lekker
Dit is erg lekker daar ik ander niet ontbijt. Het is een goede vervanging voor een boterham.
24-02-2022
Heerlijk
Heerlijke yoghurt met muesli vult goed en lekker veel eiwitten

Vraag & Antwoord

Laden...