Catisfactions Kattenkruid

4,8 5 0 12 12 Catisfactions Catnip is de favoriete traktatie van je kat, met een vleugje onweerstaanbaar kattenkruid. Heerlijk knapperig aan de buitenkant en zacht aan de binnenkant. <li>Met onweerstaanbaar kattenkruid <li>Met vitamine A, B, D en E <li>Zonder kunstmatige smaakstoffen <li>Slechts 2 kcal per traktatie!
Catisfactions Kattenkruid

Reviews

02-11-2023
Deze smaak is de favoriete smaak
De smaak is de favoriete smaak van onze kat. En dat wil wat zeggen daar onze dame een ontzettende kieskeur is.
10-04-2023
Favoriet!
Favoriet van mijn kat, hij zou het zakje er bijna bij opeten.
14-01-2023
Katten zijn er dol op
Onze katten zijn dol op deze lekkere snoepjes. Onze oudste kat is nogal een kieskeurige kat met eten. En hij vind ze hartstikke lekker. Want hij laat onze jonge kat er niet van eten, wat hij normaal wel toelaat. Katten gelukkig, baasjes gelukkig.
02-12-2022
Mijn kat zingt
Een volledige serenade krijg ik van mijn kat. 1x per dag krijgt hij een aantal van deze snoepjes. Hij helpt me herinneren wanneer het tijd is. Zo grappig.
28-11-2022
yummy!!
this is a great product, both my cats love this, they go absoutly crazy when i just even grab the bag its so cute!!since the sample we have been buying it ever since!!if u havent tried it already this one is a must!!!
06-10-2022
Heerlijk
De kat vindt het heerlijk, de baas vindt het prijzig.
04-10-2022
Poezensnoepie
Onze bejaarde kat van 16 is er gek op, ze ruikt het al op afstand om je hand nadien nog ff af te likken, zo heerlijk vind zij ze. Ze ruiken voor ons heel subtiel en natuurlijk. Een traktatie die onze kat dan dik verdient. Kattenliefhebbers: kopen zeg ik
17-08-2022
Katten smullen ervan!
De katten zijn dol op deze kattensnoepjes met kattenkruid, alles met kattenkruid heeft toch meer aantrekkingskracht. Zou geen verbeteringen weten, product is goed van zichzelf en zou het aan alle katgeneigemaren aanraden×
16-08-2022
jammie
Dit kattensnoepje heeft een lichte geur van kattenkruid. Het is daarom ideaal om te verstoppen in een speeltje voor je kat. Voor onze kat verstop ik de snoepjes altijd in een speeldoos met gaten. Hij gaat dan snuffelen en met zijn pootjes door de gaten hengelen om de snoepjes te pakken te krijgen.
01-08-2022
Happy cat
Mijn kat houd van deze snoepjes en zijn een groot genoeg zodat hij der niet op kan stikken.
22-07-2022
Fantastisch!!
Ik ben katten oppas bij een collega van mij en had dit een keer meegenomen voor haar en ze vond het heerlijk en kon er geen genoeg van krijgen Het is nu haar lievelingssnoepje
14-06-2022
Katten kruid
Mitsy vind dit heel erg heerlijk Mitsy is aan het genieten ervanghie hie Goed product voor andere katjes ook

Testersgallerij

Vraag & Antwoord