Charlie’s organic sparkling grapefruit

4,1 5 0 26 26 Bruisend water met een vleugje biologisch fruit. <li>Zonder toegevoegde suikers, zoetstoffen, aroma’s of conserveringsmiddelen <li>100% vegan <li>Smaak van echt fruit <li>And last but not least: 0 gram suiker
Charlie’s organic sparkling grapefruit

Reviews

03-11-2022
Verfrissende smaak
Smaak is verfrissend en overheerst niet. Zeker een aanrader om te drinken.
01-11-2022
Lekker drankje
Lekker zomers drankje als die goed koel is. Als hij wat langer open is en daardoor wat warmer word de smaak iets minder lekker.
01-11-2022
Niet my cup of tea
Dit is echt een smaak waar je van moet houden. Helaas viel het mij tegen, en was het te bitter voor mijn smaak. Waarschijnlijk had ik hem gezoet toch lekkerder gevonden.
19-10-2022
Is oke
The drink is quite not my tape … I’m between but sure not going to buy the second time !
07-10-2022
Lekker fris
Heerlijk fris, genoeg bubbels. Echt is voor een warme dag.
03-10-2022
Heerlijk
Lekker fris koop het al een langere tijd. Geen suiker erin dat is ook echt goed. Heerlijke fruit soort wat het zelf al zoet maakt
14-09-2022
Heerlijk verfrissend
Heerlijk, fris drankje zonder onnodige suikers. Ideaal om mee te nemen en lekker van smaak. De smaak is fris en niet te zoet. Er zijn meerdere smaken waardoor je lekker kunt variëren. Zeker een aanrader!
13-09-2022
Lekker
Een lekkere dorstlesser. Een aanrader tijdens een warme dag.
08-09-2022
Heel sparkly
Sterke bubbel, heel sparkly. Vrij sterke grapefruit smaak, moet je wel van houden. Bubbel blijft lang aanwezig in een glas. Wel ijskoud drinken. Ik had de smaak graag ietsje zoeter gehad dan heel fris.
01-09-2022
Lekker fris met een sparkling twist
Heerlijk drankje voor op een warme zomerdag. Het lekkerst smaakt het wanneer het ijskoud is, paar ijsblokjes erbij en genieten maar
25-08-2022
Refreshing
What a refreshing drink! Perfect for Summer. The grapefruit taste is sweet and tangy, yet not overpowering. And it is organic, which is very important for me I gave 4 star as I find it a bit expebsive for one can of flavoured water
24-08-2022
Heerlijk drankje
Deze koop ik al een tijdje. Lekker fris, vooral in de zomer
20-08-2022
Lekker drankje
Het is een super lekker drankje met weinig kleurstof aleen vind ik het wel een beetje waterig maar dat maakt niet uit de verschillende smaken zijn lekker mijn lievelings smaak is de rood oranje
17-08-2022
Lekker fris
Dorstlessend en een klein zuurtje. Ik Vond het lekker en subtiel
12-08-2022
Ferfrissend
Het is lekker ee verfrissend, smaak is niet ql te zoet met een kleine zuurtje

Vraag & Antwoord

Laden...