Dr. Oetker Mix voor American Pancakes

3,9 5 0 8 8 Zin in een lekker, luchtig en instagrammable ontbijt, brunch of tussendoortje? De Dr. Oetker mix voor American Pancakes kan je hierbij helpen. Zo gemakkelijk en snel! Het enige wat je hoeft toe te voegen is 300 ml melk en 2 eieren. Mix het geheel glad, giet een volle saus- of ijslepel in de pan (voor een pancake van ca. 10 cm) en bak elke zijde in 1 minuut goudbruin. Voilà, je perfecte fluffy pancakes zijn nu klaar om op te eten! Maak er echt een feest van door lekkere zoete of hartige toppings aan toe te voegen zoals ahornsiroop, poedersuiker, vers fruit en/of spek. Smullen maar!
Dr. Oetker Mix voor American Pancakes

Reviews

10-03-2022
Lekker Luchtig
Deze pannenkoekenmix zorgt voor lekker luchtige american pancakes. De textuur was daarom heel erg fijn en dat smaakte erg lekker. De smaak vond ik in vergelijking met andere merken jets minder, maar voor de textuur zou ik hem zeker aanraden.
01-03-2022
Lekker en makkelijk
Vaak heb ik geprobeerd zelf een pancake recept te maken, wat vaak niet zo goed uitpaktte. Deze mix maakt het maken van american pancakes makkelijk en ze zijn erg lekker! Zeker kopen dus!!
26-02-2022
Yum yum
Heerlijk aan te raden aan iedereen! Super met Nutella of kaas.
26-02-2022
Heerlijk luchtig pancake
Heerlijke pancakes maak je hiermee. Beslag makkelijk te maken en te bakken. Smaak is heerlijk. En met zelf toegevoegde producten lekkerder te maken. Te gebruiken als ontbijt lunch diner.
25-02-2022
Een keer namelijk en snel eten, bak zelf pannekoeken .
Lekker makkelijk, een heerlijke stapel pannenkoeken en niet te vet en , eetsmakelijk..
24-11-2021
Good
I like these pancakes because they remind me of the USA times. They taste absolutely the same like in cafes there and you can easily make them home! I highly recommend making them in small batches, because that's a lot of mix for a couple of people for one day. And eat them with maple syrop!
29-09-2021
Prima
Je kunt er veel uit halen. De smaak is wat minder daarom zelf wat vanillesuiker toe gevoegd. Ze worden niet zo dik en luchtig als echte pancakes maar vies is het niet. Ik zou het best vaker gaan kopen. Makkelijk en snel klaar
29-04-2021
American pancakes
The mix is overall easy to use. However, it doesn't give out the usual fluffiness of American pancakes. Maybe the batter should not be too liquidy and should be thicker for better result.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag over dit product? Vraag of antwoord hier en help elkaar slimmer te kopen.

Laden...