Dr. Oetker Pizza Bitterballen Salami

4,4 5 0 17 17 Een smeuige vulling van salami, tomaat en cheese strings in een krokant jasje. Dr. Oetker pizzabitterballen zijn bitterballen voor echte pizzafans! <li>Geschikt voor oven en airfryer <li>Bitterballen met salami en cheese strings <li>Heerlijk krokant <li>Perfect voor bij de borrel
Dr. Oetker Pizza Bitterballen Salami

Reviews

18-12-2022
Lekkere bitterballen maar...
De bitterballen zijn heel lekker, maar je proeft bijna niks van de pizza salami smaak. Dat is dus weer jammer. Het mag echt veel meer naar pizza salami smaken ipv een bitterbal met een andere vulling.
01-11-2022
Bitterbal maar dan net ff anders
Een bitterbal kennen we allemaal net als een pizza salami. De combinatie ervan is best bijzonder maar stelt zeker niet teleur! Een verrassende combinatie van de twee werkt erg goed. Natuurlijk net als bij het eten van de bitterbal verbrand je tong.
18-09-2022
Prima snack
Ik had mijn twijfels voor het proeven....bitterbal en pizza combineren?? Maar lekker snackje, tip: verbrand je tong niet!
09-09-2022
Perfect voor een feestje
Het onderwerp van de avond werden deze bitterballen toen ik ze serveerde tijdens een feestje! Heerlijke salamismaak en makkelijk te serveren. Ik vond het de prijs waard om eens wat anders te serveren.
08-09-2022
Heerlijk
Super lekker voor op de borrelplank! Weer eens iets anders als een normale bitterbal
05-09-2022
Pizzabakker dr. Oetker
Echt super lekkere ballen met pizza vulling. Soort van bitterballen maar dan eens anders!
02-09-2022
Heerlijk
Super lekker en krokant. Heel smaakvol. Maar wel erg prijzig. Zal het voor deze prijs niet nog een keer kopen.
02-09-2022
Lekker
Het is een lekkere snack, verassend van smaak en krokant. maar ik vind ze eigenlijk wel aan de prijzige kant.
19-08-2022
Heerlijk!!!
Dit product is top! Heerlijk krokant van buiten en zacht van binnen! Een geweldige uitvinding!
17-08-2022
Lekker wat anders
Lekker een keer wat anders uit de airfryer. Als fervent snack fan besloot ik deze snack natuurlijk direct te halen toen ik hem in de winkel zag liggen. De smaak is goed en heeft ook echt een pizza smaak. Zowel zo te eten als te combineren met een saus.
16-08-2022
Duur maar lekker!
Ik ben normaal gesproken geen fan van snackjes, vaak te vet en geen goeie smaak. Toch heeft deze smaak mij weten te verassen. Het is qua smaak een 5/5. Enige minpunt is de prijs.
15-08-2022
Beste van 2 werelde in airfryer
Super lekker om in de airfryer te doen, in de oven blijft de buitenkant beetje zacht maar met de airfyer is het ook knapperig. Let op dat de inhoud heel lang warm blijft maar de smaak is niet echt als een pizza maar wel super lekker
14-08-2022
Top idee
Dit is gewoon een perfecte snack voor op een feestje of thuis,zeker het proberen waard het brengt de snaak van een pizza zeker naar boven!!
06-08-2022
Loeiheet maar erg lekker
Het product is erg lekker en goed knapperig. Echter is de kaas gloeiend heet waardoor je je mond snel verbrand.
28-07-2022
Pizza bitterbal
Een heerlijke bitterbal met lekker veel kaas en snel klaar in de oven

Vraag & Antwoord

Laden...