Dreft Platinum Plus All In One

Dreft Platinum Plus All In One

Reviews

Hele fijne tabs!
Maakt ontzettend goed schoon en laat de vaat weer helemaal opleven kwa glans!!
Dreftastisch!
Ik probeerde reeds vele tabs… Na het uitproberen van deze zal ik niet meer overstappen op andere! Mijn vaat ziet er echt zonder overdrijven beter uit! Ik heb tijdens de testperiode ook eens geprobeerd een andere tab er tussen te steken en je ik merkte gelijk kwaliteitsverlies met de andere tab! Het is echt een fantastische tab! Het maakte onze vaat ook netter uitzien dan voorheen! Een topper!
Dreft
Het product is makkelijk in gebruikt omdat je er geen papiertje af hoeft te halen. De dreft vaatwastabletten doen goed zijn werk. Vaat word schoon en ik zou het zeker nog een keer kopen.
23-02-2023
Best product
Very good product smells so nice and clean dishes . I will buy it in future
23-02-2023
Very good
Aceste capsule asigură curățarea corectă a vaselor. Ceea ce m-a frapat în timpul testării a fost mirosul proaspăt care venea de la mașina de spălat vase. Vasele au devenit foarte curate chiar și la temperaturi scăzute.
22-02-2023
Dreft platinum plus all in one
Ik mocht de Dreft platinum plus all in one testen. Het product was erg effectief, de afwas zag er schoon en glanzend uit, erg fijn om in de vaatwasser te gebruiken. Dit is zeker een product die ik zou aanraden aan anderen.
Top product!!
Het is een goed product.Mijn afwas is altijd goed schoon en mijn glazen zijn vlek vrij! Ook lijkt het dat alles veel droger uit de afwas machine komt. Dus zeker een aanrader !!
Topper
Redelijk goede kwaliteit Laat Geen rare smaakjes achter Zeer tevreden over dit product
Mooi schoon
Super handig product ook op lage temperatuur doet het de vaatwas goed schoonmaken. Geen witte vlekken in de glazen.
Perfect!
Wat een fijn vaatwastablet. Heb zonder alles eerst af te spoelen in de vaatwasser gezet en het kwam er schoon,glanzend en niet geheel onbelangrijk lekker ruikend uit! Ik raad dir voor iedere vaatwasser aan!
Ontzettend fijne tabletten
Hele fijne tabletten. Ruiken erg fris en de vaat is hierdoor erg schoon.
Dreft platinum plus vaatwastabletten
De vaatwastabletten zitten netjes in de verpakking en zijn per stuk verpakt. Het plastic hoeft er niet af dus kan zo in de vaatwasser. De vaat was netjes schoon en had een prima geur.
21-02-2023
Fris geurend en stralend
Zodra je de verpakking opend komt er een fijne, frisse citroengeur uit. Het zijn fijne, grote tabs. De vaat komt echt lekker ruikend en stralend schoon uit de vaatwasser!
20-02-2023
Schone vaat en waterbesparend
Ik heb de dreft vaatwascaps mogen testen, en eerlijk ik ben er heel tevreden over. Ik gebruikte eerder een huismerk maar daarbij moest ik van te voren wel mijn vaat afspoelen, wat met deze caps niet hoefde, alles kwam vetvrij en glanzend de vaatwasser uit , dus ik ga deze voortaan gebruiken.
20-02-2023
Frisheid
Heerlijk frisse en schone vaat met maar 1 product. De capsules zijn gemakkelijk in gebruik en krachtig genoeg voor een erg vuile vaat. Ruikt heerlijk en geeft geen vervelende nasmaak

Testersgallerij

Vraag & Antwoord