Eat Natural Super Granola Amandelen Zaden & Honing

4,8 5 0 5 5 De langzaam geroosterde en extra krokante super granola met amandelen, zaden & honing is ''packed'' met proteïne en bijna volledig met de hand gemaakt, in kleine batches in de Eat Natural Makery <ul> <li>Gebakken met honing dus zonder geraffineerde suikers</li> <li>Met een geroosterd kikkererwtje voor een nootachtig smaakje</li> <li>Zonder kleur-, smaakstoffen en conserveringsmiddelen en OK voor vegetariërs</li> <li>Gemaakt met liefde en aandacht in de UK</li> </ul>
Eat Natural Super Granola Amandelen Zaden & Honing

Reviews

11-03-2022
De lekkerste
Heerlijke goed gevulde en knapperige granol. Echt een fijne start van de dag.
04-03-2022
Heerlijk ontbijt
De granola is echt heerlijk in de kwark. Een uitstekende aanvulling op je dagelijkse vetten en koolhydraten, vooral als je aan het bulken bent.
24-02-2022
Heerlijke granola
dit is een heerlijk product, knapperig en goed van smaak. Niet te zoet (daar hou ik niet van), dus past bij mij. Ik gebruik het in de griekse yoghurt, een aanrader.
02-10-2021
lekker
Lekker en gezond granola, was heerlijk met mijn yoghurt of kwark. Ik ga deze meer kopen en heb nu altijd een pot voor deze soort dingen, dat is een makkelijk, gezond en snel optie voor ochtend gerecht.
05-03-2021
It has a great taste
It has a great taste, very crunchy and not too sweet. Great for breakfast. I like the nuts and honey taste the most. Nothing to improve on.

Vraag & Antwoord

Laden...