Foaming shower gel Homme Rituals 200ml

4,5 5 0 36 36 De Homme douchegel is een krachtig reinigende shower foam die verandert in een weelderig reinigingsschuim voor het lichaam. De formule bevat een verkwikkend Cederhout + Vitamine E Complex. Het resultaat? Een gezonde huid die fris en schoon aanvoelt.
Foaming shower gel Homme Rituals 200ml

Reviews

09-01-2023
Goed ruikende doucheschuim
Een heerlijk ruikende douche schuim. Deze schuim voelt goed aan bij het aanbrengen. En ruikt ook heerlijk. Ik geef deze schuim toch maar drie sterren omdat ik uitslag kreeg. Ik heb een droge een gevoelige huid. Dus voor mij persoonlijk dus minder.
22-11-2022
Heerlijk geurende foam
Het is altijd leuk om een gel in foam te zien veranderen, zeker als het ook nog eens lekker mannelijk gaat ruiken! De foam is goed met je handen te verdelen over je lichaam. Voelt zacht aan en ruikt verfrissend. Echt een fijn produkt! Slechts één kanttekening; de gelbus lekt een beetje na en daardoor blijft er schuim in de dop achter.
05-11-2022
Kadootje
Zowel mijn man als mijn zoon vonden dit een kadootje op me gebruiken, zo verfrissend en heerlijk ruikend! De rijke foam was heerlijk. Het product moet blijven zoals het nu is! Ik zou dit product absoluut aanraden!
01-11-2022
Foaming shower gel
Heerlijke geur en geeft je huid een fris en zacht gevoel. Echt verwennerij om dit produkt te gebruiken
01-11-2022
Verfrissend
Verfrissende douchegel waarbij de geur nog lang blijft hangen als je de douche weer uit komt ! Mooie verpakking en dus ook leuk om cadeau te geven ! Ik raad dit product zeker aan
04-10-2022
Weelderig
Een heerlijk product met zacht weelderig schuim en een heerlijke mannelijke geur
30-09-2022
Fijn product
Heerlijke bodyschuim. Schuimt goed en ruikt heerlijk
20-09-2022
Heerlijk zacht
Een fantastische geur waar je uren later nog van mag genieten en een ontzettend zachte structuur! Heerlijk voor een "me" momentje! Met de koude dagen op komst heerlijke genieten!
28-08-2022
Geursensatie
Wat een heerlijk zachte geursensatie Een aanrader
27-08-2022
Verfrissende en fijn!
Deze geur wekt je lekker op, bij het douche moment in de ochtend. Er zit een fijne geur aan en bij mijn vriend ruikt deze Rituals al helemaal lekker. Ik raad dit product aan!
19-08-2022
Zeer goed product
Zeer goed product. Geur is erg lekker. Zeer fijn product.
17-08-2022
Top product
Een zeer goed product die ja lang fris laat voelen alleen zou een groter formaat ideaal zijn
17-08-2022
Heerlijk
Nadat ik mezelf hiermee had gedoucht. Voelde ik me zo fijn. Het ruikt lekker, voelt fijn aan. Daarna voelde ik me weer helemaal fris en fruitig. Ik zou dit product zeker aanraden!
15-08-2022
Precies wat ik zocht!
Deze douchegel is zeer geschikt als je een wat sportievere geur zoekt die daarnaast ook fijn en toch zacht aanvoelt. Ook na het douchen voel je je nog een geruime tijd fris. Een wat groter formaat zou ideaal zijn, maar ik raad dit product zeker aan!
13-08-2022
Aanrader
Prima product doet wat hij moet doen. Ik vind het een goed product hij ruikt ook goed en hij foamt zo lekker gemakkelijk aan te brengen, de flessen zouden wel een wat groter formaat mogen hebben.

Vraag & Antwoord

Laden...