Garnier Skin Active Micellair Reinigingswater

4,5 5 0 34 34 Verander je reinigingsroutine – ontdek slim reinigen! Het Essentials Micellair Reinigingswater reinigt, verwijdert make-up en verzacht in één beweging het gezicht, de ogen en de lippen zonder af te spoelen.Deze zachte en geurloze formule is geschikt voor alle huidtypen, zelfs de meest gevoelige. Gebruik van het Micellair Reinigingswater: Breng met een wattenschijfje aan op het gezicht, ogen en lippen.
Garnier Skin Active Micellair Reinigingswater

Reviews

16-04-2024
Niet voor de gevoelige huid
Helaas kreeg ik een super heftige reactie op dit product. Ik weet niet precies welk ingredient dit veroorzaakte maar ik liep daarna een week met huiduitslag. Is prima voor mensen die een makkelijke huid hebben, maar als je een beetje gevoelig bent zou ik het ontwijken!
23-01-2024
Prima voor onderweg
Dit is een prima product. Doet wat het moet doen en haalt de make-up goed van je huid en ogen af. Het enige wat mij tegenviel is dat je best veel product nodig hebt om mascara te verwijderen. Het is wel heel handig als je bijvoorbeeld geen water tot je beschikking hebt maar wel je make-up eraf wil halen.
10-04-2023
Last van ogen
Ondanks dat deze variant voor de gevoelige huid is heb ik altijd last van mijn ogen; pijnlijk en branderig. Dat heb ik bij de "gewone" (oranje) variant niet, en dat vind ik dan toch een beetje gek ;)
30-11-2022
Heel fijn
Fijn product, ik heb veel last van acne en gevoelig voor veel producten maar deze werkt goed voor mijn droge gevoelige huid
21-10-2022
Super fijn
Ik gebruik dit product nu een aantal weken en ik merk dat ik mijn make-up er super makkelijk mee van mijn gezicht kan krijgen. Ik heb ook het idee dat je erg lang met een fles kan doordat je per keer niet extreem veel gebruikt, dus de prijs-kwaliteitverhouding is top.
13-09-2022
Erg goed
Maakt binnen 1 keer de huid schoon. Geen vlekken of irritaties aan de huid zoals bij make up doekjes. Hoeft niet veel te gebruiken, dus kan veel langer mee. Echt een aanrader!!
05-08-2022
Kan niet meer zonder
Erg prettig product. Ik gebruik het elke dag voor ik naar bed ga. Heb ik make up gebruik ik eerst de lotion. En de laatste re s tjes met het water. Heb ik geen make up op dan gebruik ik alleen het wzter
14-07-2022
fijn
zeker een fijn product , haalt makkelijk er snel en gemakkelijk af , zelfs te gebruiken in je skincare routine als je geen makeup draagt want gewoon vuil haalt ie er ook zo af! Soms droogt ie mijn huid ietwat uit en maakt ie mijn huid trekkend maar met een moisturizer is dat zo weer prima!
21-03-2022
Ideaal voor de gevoelige huid
Ontzettend fijne micellair water. Dit is de enige variant die mijn huid kan verdragen en het reinigt perfect. Ook niet zichtbaar vuil wordt verwijderd. Ik gebruik deze al jaren en nog steeds dik tevreden.
04-03-2022
Prettig in gebruik
Ideaal om snel en makkelijk je gezicht te reinigen, ik gebruik het al jaren.
02-03-2022
Amazing
Werkt perfect. De make up gaat er gemakkelijk af. Mijn gevoelige huid houdt met de dag meer van dit product!
02-03-2022
Dagelijks gebruik ik dit.
Redelijk grote fles, voelt lekker fris aan ,niet vettig, en niet branderig , voor iedere huidtype en haalt ook hardnekkige make-up weg. Ik gebruik het het liefste op een milde make-up doekje. (van Care)Of op een grote watten schijfje.Dan heb ik er 2 nodig. Na get goed reinigen ( zachte rondjes draaien) Spoel ik met voldoende water af en dep ik mijn gezicht droog en gebruikelijke verzorging producten. Voor mij is dit het besmbestemake-up reiniging. En betaalbaar. Dit kun je bij de kruidvat en elders kopen.
01-03-2022
Uitstekend
Is erg verfrissend en het verwijderd de make up goed
28-02-2022
Allergische reactie
Het product werkt erg goed en is fijn in gebruik. Ik krijg wanneer ik de makeup remover meerdere dagen achter elkaar gebruik echter op mijn ogen een soort allergische reactie. Dit heb ik bij andere producten niet.
26-02-2022
Verfrissend
Makkelijk product in gebruik. Werkt verfrissend en reinigt goed

Testersgallerij

Vraag & Antwoord