Garnier SkinActive Ecopads

Garnier SkinActive Ecopads

Reviews

28-11-2022
Fijn, zachtbaar product.
Groot en zacht, en het pluist niet dat is zeker een voordeel. Ook dat het wasbaar is, dat is erg fijn !
Heerlijk product
Uitstekend product, de pads zijn heerlijk zacht en reinigen op milde wijze, en ook nog herbruikbaar! Mijn dochter is er een groot fan van!
Soft pads review
Ik vind het niks. Doordat het dubbele stof is beweegt het heen en weer wat niet fijn is. Het drogen van de pad na uitspoelen vind ik ook lang duren waardoor je er 2 tegelijk in gebruik moet hebben. Ook vind ik het lastig ze weer op te bergen na gebruik ivm de grote. Mijn voorkeur gaat uit naar de wegwerp pads.
Hele fijne schijfjes
Nooit gedacht om dit te testen maar wat een uitvinding. Makkelijk in gebruik en ideaal dat het uitgewassen kan worden. Mijn zoon en ik gebruiken ze allebei en willen niets anders meer.
Uitstekende reiniging
Ik heb deze pads gebruikt met reinigings lotion, ik draai het om 2vingers zodat deze niet onder de vingers doorschuiven onder het vegen. Ik heb de witte kant gebruikt voor het gezicht en de roze kant voor de ogen met een aparte oogreiniger. Het gaat er met gemak vanaf en je kunt zo vaak wrijven als je wilt zonder dat het of kapot gaat of gaat irriteren.
Fijne wattenschijfen
Persoonlijk vind ik dit fijnere wattenschijfen. Ook aangezien je ze kunt hergebruiken en kunt wassen. Zelf ga ik deze voortaan gebruiken ipv wegwerp wattenschijfen
Super fijn product!
Heel fijn product! En ook nog eens duurzaam omdat je het kan hergebruiken. Ook waren de watjes erg zacht wat heel fijn was. Misschien als tip ook grotere verpakkingen uitbrengen?
Heerlijk zachte pad
De pad is heerlijk zacht dus aangenaam voor je gezicht
10-11-2022
Zachte, goed werkende watjes!
Allereerst super fijn dat deze pads herbruikbaar zijn, een opsteker voor het milieu! Je hoeft niet hard te wrijven om alle onzuiverheden weg te krijgen. Voor mij is dit een topproduct. Een blijvertje in de badkamer.
Wat een fijn produkt
Een heerlijl produkt. In het begin even wennen maar in het kader van duurzaamheid vind ik het een geweldig alternatief en fijn in gebruik
Verrassing
Toen ik het product uitpakte voelde het heerlijk fluffy aan. Bij het gebruik viel mij tegen dat het moeilijk gezichtsreiniger opnaam en ook bij het verwijderen van mijn gezicht. Ook schoven de paus heen en weer. Toen heb ik het uitgewassen en daarna was gebruik fantastisch!
Verrassend
Ik had het niet verwacht dat ze zo zacht zouden zijn en blijven na ze gewassen te hebben. Het is ideaal om je gezicht mee te reinigen en dat je ze ook kunt hergebruiken.
09-11-2022
Oogmakeup pads
Pads waren lekker makkelijk in gebruik zijn ook erg zacht voor je gezicht en ik vind het fijn dat je ze in de wasmachine kan doen is goed voor het milieu.
09-11-2022
Handig
Het product is handig en voelt heel aangenaam aan. Het doet wat het beloofd. Ik heb het nog niet in de wasmachine gestopt, dus weet niet hoe het product na het wassen is. Wel zelf onder de kraan gewassen.
08-11-2022
Garnier Eco pads
Voordeel is, dat je minder water of tonic nodig hebt dan de wegwerp pads. Vind de werking wel iets minder. De volgende morgen blijkdat niet al m’n make-up verwijderd is. Is even wennen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord