LEGO Icons Bloemen Boeket - Botanical Collection - 10280

• 0 minifiguren
  • 2021
Alle productspecificaties

Productbeschrijving

Verras een vriend, vriendin of familielid met deze prachtige LEGO bloemen. Dit LEGO® Bloemenboeket bestaat uit een heleboel prachtige bloemen in een reeks verbluffende kleuren en is helemaal gemaakt van LEGO onderdelen. De stengels zijn verstelbaar, dus je kunt het boeket gemakkelijk aanpassen aan verschillende vazen en je LEGO bloemen overtal tentoonstellen. Leef je uit met dit creatieve, ontspannende project en bouw een opvallende blikvanger. Deze botanische kunstbloemen geven prachtige extra kleuren voor in huis.

Schik bloemen als een echte professional
Elk detail van het boeket is gemaakt van LEGO onderdelen die je kunt aanpassen voor een uniek resultaat. De meeste bloemen hebben bloemblaadjes die je kunt verstellen, zodat je op een leuke manier allerlei verschillende boeketten kunt maken. Haal de stengels uit elkaar en combineer ze om de hoogte en vorm van de bloemen aan te passen. Deze set maakt deel uit van de LEGO Botanische Collectie voor volwassenen en bevat een aantal onderdelen die zijn gemaakt van plantaardig kunststof dat is vervaardigd uit duurzaam geteeld suikerriet.

Eigenschappen:

• Dit LEGO Flower Bouquet (10280) bouwset is een uniek cadeau en een ontspannend project met een prachtig displaymodel van een boeket van LEGO stenen als resultaat. Let op: de vaas is niet inbegrepen.
  • Dit boeket bestaat uit bloemen met levendige kleuren en diverse vormen die zijn geïnspireerd op echte bloemen, zoals rozen, leeuwenbekjes, klaprozen, asters, madeliefjes en grassen.
  • Laat je fantasie opbloeien met de aanpasbare onderdelen. Verstel de bloemblaadjes en bladeren en verander de lengte van de stengels om een prachtig boeket samen te stellen.
  • Ben je op zoek naar een mooi cadeau voor een verjaardag, jubileum of bijzondere gelegenheid? Deze LEGO® Bloemenboeket set is een verrassende keuze voor vrienden, dierbaren of jezelf, op welk moment dan ook.
  • De stengels hebben verschillende lengtes. Het leeuwenbekje met zijn rechte stengel is bijvoorbeeld ca. 36 cm hoog.
  • Deze set is het eerste LEGO® Bloemenboeket ooit en bevat diverse nieuwe kleuren en vormen die zeker in de smaak zullen vallen bij volwassen LEGO fans.
  • De bloemen zijn gemaakt van meer dan 17 bijzondere LEGO® elementen met realistische vormen en kleuren. Dit levert een bijzonder boeket op dat zeker de aandacht zal trekken.
  • Het LEGO® Bloemenboeket maakt deel uit van de LEGO Botanische Collectie. Deze revolutionaire collectie bevat verschillende elementen die zijn gemaakt van plantaardig kunststof dat is vervaardigd uit duurzaam geteeld suikerriet.
  • LEGO® onderdelen voldoen aan strikte industrienormen, waardoor ze consistent, compatibel en comfortabel in elkaar te zetten en uit elkaar te halen zijn – en dat is al zo sinds 1958.
  • LEGO® onderdelen worden gegooid, verhit, geplet, gedraaid en geanalyseerd om er zeker van te zijn dat ze voldoen aan strenge wereldwijde veiligheidsnormen.

Productspecificaties

Aantal onderdelen
756
Accu/batterij code
Geen batterij
Adres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU
Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
App vereist voor volledige functionaliteit
App werkt op besturingssyteem
Compatibel met
Delen van gebruikersgegevens vereist
Doelgroep
Volwassenen
E-mailadres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU
Gewonnen prijzen
Geen
Introductiejaar
2020
Introductiemaand
December
Jaar van uitgave
2021
Kan zelfstandig met internet verbinden
Kleur
n.v.t
Kwaliteitslabel
CE
MPN (Manufacturer Part Number)
10280
Manier van bouwen
Bouwstenen
Materiaal
Kunststof
Mobiele data verbinding mogelijk
Niet van toepassing
Naam verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU
Ondersteuning met updates
Speelmethode
Open ended speelgoed
Taal handleiding
Universeel
Telefoonnummer verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU
Type STEM-speelgoed
Engineering
Type constructiespeelgoed
Bouwset
Veiligheidswaarschuwingen
Niet geschikt voor kinderen onder (3) jaar. Voor gebruik onder toezicht van volwassenen.
Verpakking breedte

Documenten

Reviews

Gemiddelde van 280 reviews
248
  • Ontzettend leuk om te doen

• design
    • gebruiksgemak
    • kleuren
    • plezier
    • plezier

Negatieve punten

• sommige stukjes laten makkelijk los
    Toon alleen de eerste 3 punten

Toen ik deze lego set zag, was ik een beetje sceptisch maar toch super nieuwsgierig. Het zag er zo vrolijk uit en ik was erg benieuwd naar het gebruiksgemak, duur van het in elkaar zetten en het resultaat. Dit was mijn eerste Lego set voor volwassenen en ik was daarom erg benieuwd hoe dit zou bevallen. De laatste keer dat ik met lego iets maakte was ik een jaar of acht en inmiddels ben ik bijna twintig, dus ik was benieuwd of de positieve ervaringen die ik als kind met lego had nog steeds daar zouden zijn. Ik kan je vertellen, ik werd hier net zo blij van als vroeger. Ik vond het een ontspannend werkje, de handleiding was erg duidelijk dus het was niet ingewikkeld. Hierdoor ben je niet zo lang bezig en is de bos bloemen in een paar uurtjes af. De stukjes zijn verpakt in genummerde zakjes zodat het duidelijk is welk zakje bij welke bloem hoort. Dit maakt het gebruiksgemak erg goed. De bloemen zien er echt mooi uit! Wel waren er een aantal bloemen met stukjes die makkelijk los lieten. Maar als je eenmaal de bloemen op een vaas hebt staan blijft het prima zitten. Het is een fleurig geheel met veel kleur. De bloemen zijn tot in detail ontworpen wat het extra leuk maakt. Ik was echt verbaasd dat je dit van lego kunt maken! Al met al ben ik erg tevreden. Een goede bouwset voor als je net begint met volwassen lego, niet ingewikkeld maar wel heel erg leuk!

101
  • Eindelijk een bosje bloemen dat niet vergaat

Positieve punten

• makkelijk in elkaar te zetten
    • kleurrijk
    • duidelijke uitleg voor het bouwen

Negatieve punten

• creators sets mogen geen nieuwe mallen gebruiken

Dit vind ik tot nu toe echt een van de allerleukste lego sets die in tijden heb mogen bouwen.
    Er is ontzettend creatief om gegaan met de bestaande pieces die lego tot haar beschikking heeft. De "bloemen" zijn kleurrijk en een goede grote voor de meeste vazen.
    De uitleg is enorm duidelijk vind ik, al mogen ze iets duidelijker aangeven wanneer je een bepaalde bloem 3x maakt zodat je gelijk alle stappen 3x kan doen

Verder mogen er bij de creators sets geen nieuwe lego mallen worden gebruikt wat er voor zorgt dat de ontwikkelaars erg creatief moeten zijn met bestaande lego, zo zijn de bladeren gemaakt van dinosaurus vleugels uit een andere lego set. Dit vind ik zowel jammer als ontzettend gaaf!

• fleurt de kamer op

Als volwassen LEGO verzamelaar, ik word dit jaar 45, merkte ik dat het LEGO Bloemenboeket enorm populair is onder mijn volwassenen mede-verzamelaars. Daarom was ik zelf ook enorm benieuwd naar deze set.
    En de populariteit is niet onterecht: het boeket fleurt de hele kamer op, en het grote voordeel is: je hoeft ze geen water te geven, én ze blijven hun kleur behouden.
    Wat die kleuren betreft heeft LEGO Designer Anderson Grubb weldoordachte keuzes gemaakt: zo zijn de rozen in een niet zo veel voorkomende LEGO kleur (licht nougat) in plaats van knalrood. Rode rozen worden immers geassocieerd met Valentijn. Er zitten ook geen tulpen in het boeket. Want tulpen associëren we dan weer met de lente. Door deze keuzes past het boeket het hele jaar door in je interieur.
    Het bouwen zelf verloopt heel gestructureerd, de handleiding bevat bij elke bloem zelf een extra woordje uitleg zodat je weet welke bloem je bouwt, en waar de blokjes nog voor gebruikt worden in andere LEGO sets. Zo worden er bijvoorbeeld voor enkele bladeren groene surfplanken gebruikt.
    Het enige nadeel aan deze set is dat je zelf nog een mooie vaas moet kiezen om de bloemen in te schikken.

• mooi

• kleur
    • materiaal
    • interieur opfleuren

Negatieve punten

• ik wil nu nog meer bloemen

mooie set.
    bloemen verwelken niet ;)
    mooie kleuren
    mooi kwaliteit

erg leuk tijdverdrijf.
    c.a. 2,5uur. samen met zoontje 3 in elkaar gezet.
    daarna bloemschikken op een vaas.

minpuntje.
    mag een groter boeket zijn. ik wil meer bloemen ;)

• Fantastisch

• Erg mooi

Het is heel erg leuk om te maken, wel snel. Ik was er ongeveer twee uurtjes zoet mee. Staat bij ons thuis mooi op de eettafel. Lijkt net echt, tot je van dichtbij gaat kijken ;-) Groot voordeel, ze verwelken nooit

• Leuk

Leuk om te doen, alleen jammer dat het snel in elkaar zit.

• Mooi bloemenboeket

• mooi design

Negatieve punten

• niet zo moeilijk om te maken

Dit leuke bloemenboeket kwam binnen in een grote zwarte doos met een kleurrijke afbeelding van de bloemen erop. Na het openmaken van de doos ben ik aan de slag gegaan met het in elkaar zetten van de bloemen. Ik had nog geen ervaring met bouwsets van lego voor volwassenen, maar ik merkte al wel dat ik het in elkaar zetten van dit boeket anders ervaarde als de legosets van mijn zoon. Ik had niet het idee dat dit veel moeilijker was qua ‘wat te doen’ om in elkaar te zetten, maar omdat je je bouwwerk niet neer kan zetten, maar in je hand moest houden om te bouwen zal het voor kinderen lastiger zijn om het in elkaar te zetten. Voor een volwassene was het wel goed te doen. Wel vond ik de instructies uit het boekje soms lastig te zien. Dat kwam vooral door de donkere achtergrond van het boekje. Ik denk dat een lichtere achtergrond dat een stuk makkelijker had gemaakt. Het in elkaar zetten was leuk, maar ik was er sneller mee klaar dan ik had verwacht. Mijn voorkeur gaat wel uit naar sets waar je wat meer tijd aan kwijt bent. De bloemen voelen goed stevig aan en blijven ook goed in een vaas staan. De kleuren zijn prachtig en het mixt mooi met elkaar. Een soort veldboeket krijg je er van. Van veraf is haast niet te zien dat het gemaakt is van lego. Al met al een leuke set, echt anders dan de andere sets die ik ken. Het staat prachtig, maar ik denk niet dat ik deze nog een keer in elkaar ga zetten wanneer hij helemaal uit elkaar is gehaald.

• Mooi boeket

• Leuk om te bouwen

Staat serieus leuk in een vaas. Veel mensen moeten 2x kijken om te zien dat t lego is. Blij met deze set.

• Grappig

Leuk pakket. Ik moet toegeven dat er redelijk wat frustratie bij komt kijken als je er per ongeluk een keer tegen aan tikt, dan breekt er weer iets af. Was een grappig cadeau voor mijn man die allergisch voor alles wat groeit en bloeit.

• Heel leuk!

• Het is lego
    • duh

• Niet

Heb er erg veel plezier van gehad om de bloemen in elkaar te zetten en ze staan nu prachtig te wezen op en een mooi plekje

Prijsinformatie en bestellen

De prijs van dit product is 39 euro en 99 cent. De meest getoonde prijs is 44 euro en 99 cent. Je bespaart 11%.
Je bespaart 11%
Op voorraad
Select
Voor 23:59 besteld, morgen in huis
Verkoop door bol
  • Inclusief verzendkosten, verstuurd door bol
  • Ophalen bij een bol afhaalpunt mogelijk
  • 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
  • Dag en nacht klantenservice
Bezorgopties
  • Vandaag nog in huis (bestel ma-vr voor 12:00, bezorging tussen 17:00 en 22:00)
  • Doordeweeks ook ’s avonds in huis
  • Ook zondag in huis (bestel voor za 23:59)

Over de serie LEGO Icons

Vaak samen gekocht

Lijst met gekozen artikelen om te vergelijken

Vergelijk artikelen