Iglo Green Cuisine Vegetarische Burger

3,3 5 0 8 8 De nieuwe Iglo Green Cuisine producten zijn heerlijke vleesvervangers uit de vriezer, makkelijk te gebruiken in jouw dagelijkse gerechten. Ontdek nu onze Iglo Green Cuisine vegetarische burger en proef de geweldige smaak. Een heerlijk vegetarisch alternatief voor iedere burgerfan!
Iglo Green Cuisine Vegetarische Burger

Reviews

04-10-2022
Verrassend lekker
Het was verrassend lekker voor een vegetarisch gerecht.
02-07-2022
Smaak is wel oke
De smaak is wel oké Beetje droog maar met een broodje sla tomaat komkommer en gebakken ui os 't toch wel oké. Prijs beetje aan de dure kant
03-03-2022
Hamburger
De hamburger is naar mijn idee een beetje aan de droge kant. De smaak is wel goed
25-02-2022
Niet echt een heerlijke burger
Na een tip van anderen deze geprobeerd maar is niet echt mijn ding.
24-02-2022
Niet mijn ding
Ik heb verschillende vega producten geprobeerd maar is niet mijn ding. Ik vind het gewoon niet lekker
30-01-2022
Niet zo lekker
Ik probeer om minder vlees te eten door of geen vlees of vleesvervangers te eten. Je verwacht de “smaak en structuur” van een hamburger, maar ik vond er weinig smaak aan zitten. Jammer
24-11-2021
Bijna net als burger.
Zelf vind ik een prima en verrassende product. Ik vond deze lekker met of zonder brood en met sla en andere gewoon dingen. Maar mijn man zegt daar is zeker verschil in smaak, zo ik kan niet aanrader als *als vlees* burger. Gewoon goed vegetarisch burger.
25-05-2021
Goed
goed product waar voor je geld. we kochten met vrienden en ze vonden het geweldig.

Vraag & Antwoord

Laden...