IT Cosmetics Your Skin But Better CC+ Cream SPF 50+

4,5 5 0 13 13 DISCOVER IT. LOVE IT. BELIEVE IT. CC + Cream met SPF 50 is vanaf nu de enige stap voor kleurcorrigerende, volledig dekkende, anti-aging huidverzorging en SPF 50+ UVA / UVB zonbeschermer. Dit bekroonde schoonheidswonder is ontwikkeld in samenwerking met plastisch chirurgen en levert een klinisch geteste hydratatie. De CC+ Cream maskeert huidimperfecties voor een feilloze dekking die geen scheurtjes zal vertonen. Dit ultiem multi-taskingproduct bevat gehydrolyseerd collageen, peptiden, niacine, hyaluronzuur, antioxidanten en vitamines. Je must-have voor een perfecte teint!
IT Cosmetics Your Skin But Better CC+ Cream SPF 50+

Reviews

30-01-2024
CC cream of your dreams
Een van de beste CC-crèmes (funderingen in het algemeen eigenlijk) die ik tot nu toe heb geprobeerd. Het bedekt de oneffenheden (in mijn geval acne littekens) heel goed, maar de huid voelt niet zwaar of onnatuurlijk aan. Het maakt de huid niet vettig of glanzend. Het is langdurig en kosteneffectief. Ik raad het zonder aarzeling aan. ​
02-09-2023
Dekkend en super licht op de huid
Dit is het enige product dat ik nog als ‘foundation’ gebruik. Het dekt alle oneffenheden, maar voelt tegelijkertijd heel licht op de huid aan alsof je geen make up draagt. SPF 50 is ook een must voor mij, sinds mijn visagiste op m’n trouwdag aangaf dat mijn huid wel wat zonneschade had opgelopen.
12-05-2023
VInd het oke
Vind het een fijne formule voor in de zomer voor als je geen foundation wil dragen. Eigenlijk is dit hetzelfde als een foundation. Ik draag het graag, omdat je de dekking ook zelf kunt opbouwen.
02-12-2022
Dekt niet goed
Ze maken reclame dat het goed dekkend is maar die ervaring heb ik dus niet. Hij is ook vrij dun dus smeert uit als een gewone gezichtscreme. Verder vond ik het best prijzig en je kunt het niet overal kopen.
14-10-2022
Topper
Fijne cc cream die wat dik en lastig smeerbaar uit de tube komt. Maar eenmaal uit de tube en wat opgewarmd door je handen is het toch redelijk uit te smeren. Dekt super, en ligt er niet te dik bovenop. Je lijkt niet op een make up pop bij gebruik wat ik erg prettig vind.
28-08-2022
Heerlijk product
Heerlijk verfrissend gevoel, komt een beetje dik uit de tube, maar heb liever wat dikke dan dat hele dunne, lekker smeerbaar en er blijft geen dikke laag op mijn gezicht:-)
24-08-2022
Cc cream
Als je het product gebruikt is het een hele dikke stroeve Cream, ik kreeg het niet makkelijk uitgesmeerd en het voelde ook gewoon dat je echt een laag op had. Alleen hij dekt wel super goed ! Alle plekjes die je eerst had zijn gewoon niet meer zichtbaar
19-08-2022
Geweldig voor alle daags
Super fijne cc cream. Laat geen grijze waas achter ondanks hoge spf. Netjes en zuinig in gebruik. Je hebt niet veel nodig
15-08-2022
Topproduct
Smeert makkelijk, niet te dik maar wil je wat extra dekking kan je er een laagje bij doen. Helemaal top dat er een SPF in zit! Crème moet, naar mijn gevoel, wat langer intrekken dan een andere foundation voordat je een blush oid er over aan kan brengen.
23-07-2022
Top product, lekker frisse uitstraling
Fijn om op je gezicht te smeren en heb er weinig van nodig blijft de hele dag zitten
21-07-2022
Zacht en gezond
Je hebt er maar heel weinig voor nodig en na het douchen voelt jou huid heel zacht uit
12-07-2022
Supwr
Heerlijk product! Raadt het zeker aan i
14-03-2022
soort wonder foundation
Dekkende foundation maar geen cake effect. Voelt licht op de huid, geeft mooie teint. Verzorgt de huid en spf50 dus anti aging en voorkomt zonschade. Ik heb een lichte en een medium en kan waar nodig mengen voor de ideale teint!