LEGO Creator Expert Bonsaiboompje

5 5 0 1 1 Laat je creativiteit de vrije loop en stort je op de kunstvorm bonsai met dit prachtige LEGO® Bonsaiboompje. Met dit praktische project breng je tijdens het bouwen wat rust en kalmte in je dag. Volg de wisseling van de seizoenen en vervang de roze bloesem door groene bladeren. Geef je fantasie de ruimte en creëer een unieke bloeiende boom, compleet met pot en standaard.
LEGO Creator Expert Bonsaiboompje

Reviews

09-04-2024
Super gaaf om van niets, iets te maken.
Nou ben ik niet het meest geduldige persoon op deze planeet maar ik moet zeggen dat ik hier heel rustig van werd. De gebruiksaanwijzing is goed te lezen en aangezien mijn dochter bij een speelgoedwinkel werkt is de Lego niet aan te slepen hier in huis. We hebben bijna van alles wel wat. Maar we testen het ook gelijk uit. Dus niet alleen die voor volwassenen maar ook de jongere versies. Gewoon net wat we leuk vinden. Deze is zeker de moeite waard maar de bloemen reeks die zijn niet onze eerste keuze. Er is wel zoveel veranderd op het gebied van Lego. Ik kan mij herinneren dat wij alles met steentjes moesten bouwen maar tegenwoordig kan je eigenlijk alleen bouwen wat erop de doos staat met uitzondering van de 3 in 1. En is toch wel een beetje jammer vind ik persoonlijk. Maar hou je van creatief bezig zijn en tot rust komen dan raad ik deze 100% aan. Niet in de buurt van kleine kinderen want de stukjes zijn echt klein.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord