Lenor Zeebries Geurbooster

4,6 5 0 42 42 Lenor Zeebries Geurbooster voor je Was geeft je was een frisheid die blijft hangen tot de volgende wasbeurt (tot 12 weken in de kast). De geurbooster verzadigt je kleding met de heerlijke geur van zeebries.
Lenor Zeebries Geurbooster

Reviews

16-07-2022
Te sterk
Vind de geur te sterk samen met het wasmiddel
22-06-2022
Geweldig
Dit is echt een geweldig product alles ruikt zo ontzettend lekker
01-06-2022
Was parels
Heerlijk product geen wasverzachter nodig je was ruikt heerlijk blijft ook erg lang hangen in je gewassen spullen
01-06-2022
Lekker fris
Ik heb deze gekocht ,en me was ruikt lekker fris. Zelf als het in de kast ligt blijf je het ruiken . Zodra het op is koop ik weer een nieuwe
14-05-2022
Top product
Dit ruikt echt heerlijk, ik gebruik er ook nog extra de wasverzachter met deze geur bij
18-04-2022
Heerlijk
Onwijs lekker! Je hebt maar weinig nodig, voor super lekker ruikende kleding. De geur blijft lang hangen in de kleding. Na 4 dagen rook me shirt nog steeds lekker fris.
17-04-2022
Zalige geur!
Heerlijk wanneer je kledij uit de kast haalt en nog steeds die fantastische geur jou tegemoet komt! Het ruikt fris en geweldig lekker! Ik durf ze ook gebruiken met heet water en dan als spray op de bedlakens! Geweldig!!
15-04-2022
Super lekkere langhoudende geur
Heerlijke geur die erg lang blijft ruiken . Ik neem deze heel vaak als het in de aanbieding is bij een drogisterij
13-04-2022
Prima product
Makkelijk te doseren, geur is iets te synthetisch maar verder een prima product
13-04-2022
Lenor
Heerlijke geur en zachte was zeker een AANRADER
07-04-2022
Heerlijke geur die lang blijft hangen
Ik gebruik wel minder korrels dan aangegeven, maar dan nog ruikt heel het huis fris als ik deze was op zolder laat drogen!
05-04-2022
Heerlijke geur
Het ruikt heerlijk Geur blijft lang ruiken
01-04-2022
Geurexplosie
Dit is de lekkerste geur van Lenor. Heerlijk fris en blijft lang hangen.
16-03-2022
Heerlijke frisse geur die lang blijft hangen
Een minpuntje is de prijs, gemiddeld €6,99 wat best wel aan de dure kant is. De geur van deze geurparels van Lenor blijft echt lang hangen in het schone wasgoed. Geen muffe geur meer dus, en zelfs de kleden van de honden blijven lekker lang fris ruiken. Mooie meevaller is dat de lekkere geur ook in de vacht van de honden gaat zitten 😇... Ook gebruiken wij de geurparels in de stofzuiger waardoor er na het stofzuigen een lekkere frisse geur in huis hangt. Voor ons echt een blijvertje.
14-03-2022
Super geur lang fris
Top een aanrader voor iedereen die van een schone frisse was houdt

Testersgallerij

Vraag & Antwoord