L'Oréal Paris Age Perfect Cell Renaissance Midnight Serum

4,7 5 0 3 3 Het L'Oréal Paris Age Perfect Cell Renaissance Midnight Serum ondersteunt de natuurlijke celvernieuwing, vermindert rimpels, verstevigt en laat je huid stralen.
L'Oréal Paris Age Perfect Cell Renaissance Midnight Serum

Reviews

23-09-2023
Fijn product
Fijn product dat makkelijk en hygiënisch is in gebruik door het pipetje. Het product maakt mijn huid wel wat glimmend/vettig bij het aanbrengen maar daar merk ik de volgende ochtend niks meer van. Het product hydrateert zeer goed! Dit product is aan de prijzige kant maar bij de drogist zijn vaak leuke 1+1 acties.
07-09-2022
Geweldig
Dit raad ik edereen aan geweldig is dat product. Zacht niet wet geweldig
02-08-2022
Heerlijke ruikende nachtcrème
Het is echt een geweldig product moet ik toegeven. Aangezien je huid het opneemt als een spons hou je geen vette huid de hele nacht. Ik merk zeker veranderingen aan mijn huid. Ik had een droge huid doordat ik het een beetje had verwaarloosd. Na een operatie had ik er totaal geen behoefte aan om met mijn crème en huidverzorging aan de slag te gaan. En toen ik deze een paar keer had gebruikt had ik mijn vertrouwde blosjes op mijn wangen. Dus zeker een aanrader.

Vraag & Antwoord

Laden...