Lotus Biscoff Speculoos Koek

4,5 5 0 13 13 Lotus biscoff is een verrassend knapperig speculoos koekje. Met een handvol natuurlijke ingredienten vormt het gekaramelliseerde koekje een unieke smaak die wereldwijd geliefd is. <li>Verpakking bevat circa 32 koekjes <li>Heerlijk koekje als tussendoortje, voor onderweg, of bij een kopje koffie <li>Zonder kleurstoffen en toegevoegde smaakstoffen, geschikt voor veganisten <li>Ideale biscuits voor in de koektrommel
Lotus Biscoff Speculoos Koek

Reviews

26-08-2023
Lekkere koekjes
lekkere koekjes, ik eet ze graag bij een kopje capuccino. Het zijn altijd mijn gekozen koekjes voor bij een cheescake. Zou ze zeker aanraden.
28-06-2023
Aanrader
Deze koekjes zijn erg lekker. Voornamelijk eten wij ze in de 2 verpakkingen onderweg. Breken niet snel en blijven goed van geur en smaak. Erg aan te raden.
21-04-2023
Lekkere koekjes
Heerlijke koekjes. Lekker als tussendoortje. Jammer dat er zo veel plastic wordt gebruikt om het te verpakken.
19-04-2023
Erg lekker
Super lekkere koekjes voor bij de koffie of tussendoor. Dit is een van de weinige producten die ik sowieso als A-merk koop.
17-04-2023
heerlijk
Dit zijn echt lekkere koekjes voor bij de koffie. lekker van smaak.
10-04-2023
Heerlijke koekjes
Heel lekkere koekjes. Voor bij de koffie/thee en bijv op brood. Ook geschikt voor het gebruik in een desert a la tiramisu. Veelzijdig
05-04-2023
Lotus biscof koekje
Heerlijk koekje. Ook lekker soppen and n de koffie en thee. Wil je een mon Chou of kwarktaart maken? Dit koekje voor de taartbodem, zalig.
04-04-2023
Very good cookie
Sweet but not overwhelming taste. Great with tea because of the gingerbread-like flavor. These were a big hit over the holidays in my family. I would recommend this as a great option to have around the house.
22-02-2023
Uitstekende koekjes
Persoonlijk vind ik deze koekjes erg lekker en overal bij passen. Ze zijn lekker als tussendoortje maar ook bij de thee of koffie. De speculaas smaak is uniek en volgens mij is dit het enige merk die dit soort koekjes maakt. Top speculaasjes
05-02-2023
Lekker knapperig
Lekker knapperig en goed van smaak… het pak gaat hier steeds een een keer leeg zeer verslavend. Lekker bij de koffie
04-02-2023
Lekker maar dat was het
Lekker koekje maar niet bijzonder, de smaak is zoals verwacht alleen de knapperigheid springt eruit
03-02-2023
Lekker
Was zeker lekker, bekijk bij caramel koffie of chocomelk.
01-02-2023
Smakelijk
Heerlijk smakelijk koekje die iedereen wel kent en lust. Er is alleen 1 min punt aan deze heerlijke speculaas koekjes... Ze zijn verslavend lekker

Vraag & Antwoord

Laden...