Nivea men sport douchgel

4,5 5 0 2 2 Begin de dag met Nivea Men Sport Douchegel. De frisse, mannelijke limoengeur en activerende mineralen geven je energie. De douchegel is ook heerlijk na het sporten.
Nivea men sport douchgel

Reviews

01-08-2022
Fris
Het is een frisse douche gel en met de warme dagen ruik je de fris heid nog na het douche
01-08-2022
Fijne frisse douchegel
Deze Nivea MEN sport douchegel is voor mannen die na het sporten wat verkoeling en verfrissing willen. Ik vond het fijn dat je deze douchegel kunt gebruiken voor huid en haar. Het is een heerlijke frisse mannelijke geur die lang blijft hangen. Een lichte citrus geur bemerk ik als eerste, maar ook een vleugje mint. Deze douchegel is niet alleen fijn voor na het sporten maar ook voor 's morgens om lekker even wakker te worden onder de douche. De geur zorgt echt voor een fijne oppepper. Deze douchegel heeft een mooie helder blauwe kleur en schuimt prima. Het schuim laat zich gelukkig ook weer goed afspoelen en hecht zich niet aan de lichaamsbeharing. Van de mineralen in deze douchegel merk ik niet zo veel, het zal wel goed zijn voor mijn huid en haar. Mijn haar voelt prima aan na het wassen met deze 3 in 1 douchegel en laat zich ook makkelijk stylen. Ook mijn huid voelt niet droog of trekkerig aan na het douchen met deze douchegel. Een prima product om vaker per week te gebruiken.

Vraag & Antwoord

Laden...