Palmolive UP! Citrus peel & Peach blossom shower gel

Palmolive UP! Citrus peel & Peach blossom shower gel

Reviews

30-11-2023
fijne douchegel
dit is een fijne douchegel ruikt lekker en schuimt goed ook geen last van uitslag
Lekkere geur.
Lekkere frisse geur, zacht op de huid. De geur blijft lang hangen.
Lekker ruikende douche gel
Ruikt lekker maar schuimt niet zo fijn, dat is jammer!
Heerlijke fijne douchegel
Een fijne douchegel. Ruikt lekker fris. Niet veel van nodig want het schuimt goed.
29-10-2022
Top product!
Heerlijk product met een fijne geur. Mooie verpakking ook.
27-10-2022
Een heerlijk ruikende douchegel!
Een hele fijne, heerlijk geurende douchegel. Het schuimt goed, waardoor je niet veel product hoeft te gebruiken, en na het gebruikt ruikt de hele badkamer ernaar. Ik vind het fijn dat Palmolive bezig is bewuste keuzes te maken omtrent de verpakking en de ingrediënten ban hun producten. Ik ben in het algemeen heel tevreden over deze douchegel en zal zeker de andere geuren van de lijn proberen.
Lekker frisse douchegel
Ruikt heerlijk fris en smeert goed uit. De fles is makkelijk in gebruik.
Palmolive UP!
Recent heb ik de Palmolive UP! Citrus Peel & Peach blossen mogen proberen. Het schuimt lekker en je krijgt er mede daardoor een schoon gevoel van. Wel vond ik de geur erg zoet
Heerlijk douche !!!
Ik heb het 2 week mogen gebruiken. Het ruikt heerlijk. Kom heel makkelijk uit de fles. Heel even lijkt het alsof je in een citrus veld staat. Met weinig kom je heel ver. Naast is de verpakking gerecycled en kun je het ook bij de plastic gooien !! Ik ga het zeker in de winkel kopen! Ja ik raad dit product aan.
Een goed fijn product
Een fijn product wat zacht in gebruik is. Heerlijk ruikend
26-10-2022
Fijne showergel
De showergel is ontzettend fijn. Het heeft een aangename frisse geur, waardoor je heerlijk ontspant tijdens het douchen.
25-10-2022
Lekker fris
Lekkere geur en geeft een ontspannen gevoel. Echt heerlijk
24-10-2022
schuimt minder dan de andere douchegels
De douchegel ruikt lekker, alleen vind ik dat de geur snel verdwijnt na het douchen. Ook vind ik dat de douchegel minder snel schuimt dan andere douchegels.
24-10-2022
Palmolive Up douchegel
Heerlijke showergel! Ruikt fris en fruitig en ben erg blij met de verpakking.
23-10-2022
Die geur!
Een heerlijke geur, die zorgt gewoon voor een goed humeur als je in de douche staat. Ook heb ik geen last van een droge huid na het douchen. Extra fijn!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord