Pedigree adult in gelei 12-pack

4,5 5 0 13 13 Pedigree maaltijdzakjes in gelei: een volwaardige maaltijd voor volwassen honden. Het hondenvoer bevat alle voedingsstoffen die honden nodig hebben en bevat een variatie aan heerlijke smaken. <li>Nat hondenvoer in de smaken kip, rund, gevogelte en lam in gelei <li>Draagt bij aan gezonde botten, huid en vacht <li>Draagt bij aan een sterk imuunsysteem <li>12 handige portieverpakkingen met elk een volledige maaltijd
Pedigree adult in gelei 12-pack

Reviews

29-01-2024
5/5 Stars
My dog ​​loves this food, his favorite is lam and liver
29-11-2022
GREAT PRODUCT
MY DOGS LOVE THIS STUFF,IF HAVENT TRIED THIS FOR YOUR DOGS ITS A MUST YOU WONT BE LET DOWN!!
01-09-2022
Smakelijk hondenvoer
Mijn 2 teckels zijn alletwee dol op deze verschillende smaken natvoer. Samen met droge brokken is dit het ideale dagelijkse voer voor je hondje. Ziet er aantrekkelijk uit en ruikt lekker.
28-08-2022
Top product
Mijn hond is zeer kieskeurig qua etenswaar, maar dit eet hij zonder tussenpozen in 1x op. Daarnaast vind ik het in handige portie zakjes zitten.
17-08-2022
Handig verpakt en ze vind het heerlijk zonder Pathétje erbij hoeft ze het niet
15-08-2022
Goed product
Me hond is der dol op had het zo op en wil niks anders
07-08-2022
Ze geniet van elke maaltijd !
Onze zeer kritische hond is dol op deze zakjes. Binnen een paar minuten op.
07-08-2022
Hond was er gek op
Goede portie, onze hond vond t erg lekker. Ze ging er wel heel gulzig mee aan het eten, waar ze veel last had na het eten. Dit de 2keer opgelost door in kleinere porties te geven.
01-08-2022
Hondenvoer
Mijn honden zijn hier dol op. Bakje in een paar seconden schoon leeg.
01-08-2022
Hond vind het lekker
Onze hond krijgt dit niet elke dag, want zijn brokken die hij van de dierenarts krijgt gaan voor. Maar als hij dit krijgt dan is zijn bak zo leeg. Dus hij is er erg blij mee.
29-07-2022
Lekker voor de hond
Een traktatie voor mij hond. Ik zal het vaker geven
27-07-2022
Lekker en handig
Ik geef mijn hond iedere ochtend een zakje. Ze vindt het heerlijk en doordat er verschillende smaken in één verpakking zitten zorgt dat ook voor variatie. Ook de hoeveelheid is precies genoeg.
21-07-2022
mijn honden eten dit erg graag
ik heb dit natte voer gekocht en mijn honden zijn er dol op ze willen niets anders s,avonds eten s,morgens droog voer en s,avonds lekker een zakje met vlees

Vraag & Antwoord

Laden...