Prada Luna Rossa Ocean Eau de Toilette

4,2 5 0 5 5 Een parfum versterkt door de geavanceerde technologie van moleculaire distillatie, dat het gebied van natuurlijkheid uitbreidt. Een gloednieuwe frisse en aquatische geur, die een uitbarsting van bergamot omhult, gecontrasteerd met de extreme verfijning en sensualiteit van vetiver en elegante irisnoten. Een uniek, verslavend en mannelijk geurspoor. Een nieuwe klassieke geur voor mannen van Prada.
Prada Luna Rossa Ocean Eau de Toilette

Reviews

20-07-2023
Zeer mannelijk
Aangezien ik vaker luchtjes mag uitproberen had ik gekozen voor een mannenluchtje want ik heb 1 lievelings luchtje maar die staat hier niet op de lijst. Maar dit is een luchtje wat ik geschikt zou vinden voor mannen van 25+. Het blijft zeer lang ruiken en het is Prada is goed bezig om bij de tijd te komen. Aangezien ik alleen testers had, kan ik de fles niet beoordelen.
03-12-2022
SMELLS SO GOOD!!!!
OMG THIS BY FAR IS ONE OF THE BEST SMELLING COLONES EVER!!! WHEN MY HUSBAND PUTS IT ON ITS LIKE I CANT KEEP MY HANDS AND NOSE OFF HIM,LOL!!!!! THIS IS A MUST TRY AND A MUST HAVE!!!!THKS SO MUCH HOME TESTER CLUB FOR SENDING US OUR FREE SAMPLE!!!!WE LOVE IT!!!
26-07-2022
Goed
Ik wil graag dit wil proberen ik had vroeger wel prada geur gehad
01-07-2022
Fijne geur
Fijne geur licht wel aan je ph van je huid hoe die valt. Bij me gelukkig goed !
25-06-2022
Prada
Lekker frisse parfum niet te zoet niet al te sterk!!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord