Robijn Dry Wash Spray Zwitsal

4,5 5 0 20 20 Robijn Dry Wash Spray Zwitsal verwijdert nare geurtjes, ontkreukt onmiddellijk, verzacht de stoffen en herstelt de vorm van je kleding. <li>Robijn Zwitsal Dry Wash Spray verfrist je kleding tussen wasbeurten in <li>De Robijn Dry Wash Spray verwijdert nare geurtjes <li>Haalt de kreukels uit je kleding en zorgt voor een frisse geur <li>De verfrissende spray verzacht de stoffen en herstelt de vorm van je kleren <li>Geniet langer van je kleding zonder te wassen <li>Je kunt de spray van Robijn gebruiken voor minimaal 25 kledingstukken
Robijn Dry Wash Spray Zwitsal

Reviews

23-06-2023
Dit is nog eens een uitvinding
Wat een heerlijk product. Het lijkt of het veel geld kost voor zo'n fles. Maar ik doe er lang mee. Het ruikt lekker en je hoeft je kleding niet meer vaak te wassen. Want het is ook heel slecht voor kleding om vaak te wassen. Iedereen heeft het over verduurzamen, nou dit is mijn verduurzaming.
03-02-2023
Super handig... aanrader!
Deze waren toevallig in de aanbieding en leek mij weleens handig om uit te proberen, het is zo makkelijk om te gebruiken alleen had ik dus 1 zin niet gelezen want op een gegeven moment gleden mijn dochter en ik elke keer bijna uit. Want ik pakte de fles toen ik de link begon te leggen en staat er duidelijk op Pas op maakt vloeren glad. Dus ja eigen schuld. Maar zeker een aanrader!!!
01-11-2022
Lekker verfrissend
Heel lekker geur en verfrissend wil nooit meer een andere product
04-10-2022
Lekkere geur
Fijn om op een deken te sprayen. Maar op mijn blouse heeft het helaas vlekken achter gelaten en deze krijg ik er niet meer uit. Probeer ook geen spray op de vloer te laten vallen want het wordt glad. Verder op het deken van mijn dochter was het prettig en lekker ervaren. Dochterlief is weer verknocht aan haar denken. Fijn product maar wel voorzichtig zijn.
28-09-2022
Overtroffen
Het product heeft zichzelf zeker overtroffen. Het blijft lekker ruiken,sommige producten vervaagt d geur.of laat vage witte strepen achter. En een strijkijzer? Heel simpel met dit fantastische product zullen we een stuk minder dates hebben dan voorheen hahaha love it
14-09-2022
Fijne spray en geur
Hele fijne spray om tussendoor je kleren op te frissen. Zo kan je het wassen nog een dagje uitstellen. De zwitsal geur is erg fijn, maar hier moet je wel van houden. Ik zou dit product zeker aanbevelen.
09-09-2022
Heerlijk
Ruikt lekker, vooral als je van Zwitsal geurtjes houdt! Ik gebruik normaal zelf een vloeistof spray om mijn kleren weer fris te krijgen, maar deze spray werkt goed omdat het de kleren niet vochtig of nat maakt, enkel een frisse geur. Het enige nadeel was dat het snel op was.
28-08-2022
Aanrader
Na het gebruik rook mn kleding weer heerlijk fris en kon ik het gewoon nog aan doen!! Zo hoef ik minder snel een was te draaien! Pas alleen wel op als je een laminaat vloer heb want als het op de grond komt is het super glad en kan het gevaarlijk zijn!! Voorderest ben ik erg tevreden over dit product
23-08-2022
Aanrader!!
Het ruikt superlekker en het blijft lang op je kleding zitten. Alleen nadeel is wel dat als het op de vloer komt dat wel glijdt.
20-08-2022
Zwitsal dry spray
Het is een ontzettend fijn product ik kon mijn jeans en t shirt gewoon nogmaals dragen, en ik sprayde het op mijn sportkleding zodat niet alles bleef stinken, het enige nadeel is dat de vloer ontzettend glad wordt ik ben wel echt uitgegleden
14-08-2022
Top!
Product doet wat het moet doen en haalde de nare geur die in mijn kleding zat na het stappen direct weg. Wel oppassen met laminaat, als het hierop terecht komt wordt de vloer erg glad.
08-08-2022
Werkt fijn, maar er mag een waarschuwing op de spuitfles
Het gebruik van deze spray is echt top. Vieze luchtjes verdwijnen en je kunt zo de vouwen uit je kleding halen zonder een strijkbout te hoeven gebruiken. Echter: Bij tijdens het sprayen vernevelt er altijd wel iets wat dan op de vloer terecht. Dit zorgt voor een ongewenst en zelfs gevaarlijke situatie. Badkamervloer (tegels), maar ook laminaat en vinyl worden hierdoor spekglad. Hiervoor zou Robijn wel een waarschuwing op de spuitfles mogen plaatsen. Tevens is het product dusdanig prijzig dat het pas aantrekkelijk wordt om aan te schaffen als het in de aanbieding is (1 + 1 gratis).
01-08-2022
Makkelijk
Erg prettig om even snel een kledingstuk op te frissen en het ruikt heerlijk
31-07-2022
Robijn
Het is een handige spray alleen wel uitkijken waar je het op je kleding spuit het laminaat word er heel glad van
21-07-2022
Fijn
Met de warme dagen dan even snel je shirt verfrissen ..het hele gezin pakt afen toe de fles er bij even spray hier en daar

Testersgallerij

Vraag & Antwoord