Sanex BiomeProtect Hydrating

4,5 5 0 382 382 Deze hydraterende douchegel geeft je huid de hydratatie boost die ze nodig heeft om gezond aan te voelen. Met een geavanceerde formule die de slechte bacteriën bestrijdt en de goede bacteriën voedt, krijgt je huid een veerkrachtiger microbioom – onze natuurlijke eerste beschermlaag tegen externe agressors.
Sanex BiomeProtect Hydrating

Reviews

13-05-2022
Van droge na stralende huid!
Na het gebruik is mijn huid aanzienlijk verbeterd!
Was heerlijk de sanez
Ik heb een droge huid maar since ik de sanering heb gebruikt is het veel minder en het ruikt lekker voor herhaling vatbaar
Lekker
Lekker zacht voor je huid en hydrating je huid voelde naar gebruik heerlijk aan
13-05-2022
Super product voor een droge huid
Super product voor een droge huid. Kon na een paar dagen het verschil al merken
12-05-2022
Heerlijk product voor je huid.
Ik kreeg na het douchen een heerlijk zachte huid. Ik gebruik nu geen last meer van een droge huid.
12-05-2022
Heerlijke zachte frisse douchecreme
Ik had al wel sanex in de badkamer maar deze is zachter en nog beter voor mijn allergische huid
11-05-2022
TOPPRODUCT
Echt een topproduct een serieuze aanrader. Het heeft mijn huid echt hersteld
10-05-2022
Hij is makkelijk is gebruik.
Hij is makkelijk in gebruik, en ruikt verrassend lekker. Door mijn zwangerschap heb ik een erg droge huid, en ik merk dat dat door Sanex BiomeProject Hudrating wel verbeterd. Mijn man heeft een huid aandoening en reageert ook niet verkeerd, krijg er geen uitslag van. Wat ook bijzonder is.
Echte aanrader
De eerste keer dat ik hem gebruikte merkte je gelijk al verschil met mijn oude douche gel! Het gaf direct een zijdezacht gevoel en mijn huid bleef na het douche ook langer zijdezacht en niet droog. Aangezien ik een snel uitdrogende huid hebt was is sceptisch maar alles behalve!!! Een echte aanrader voor elke huid type
Heerlijke douchegel
Fijne ervaring om te gebruiken. Ruik fijn en geeft een heerlijk gevoel op je huid
Super douchegel
De douchegel voelt erg zacht aan plakt niet en voelt fijn aan als het in aanraking met het water komt. De geur is niet overheersend. De huid voelt ook niet droog aan na het douchen ,zelfs de zwartekleding blijft zwart je krijgt er geen witte waas van een droge huid op de kleding.
sanex
het is opgegaan hahaha dat is het belangrijkste en ik voelde mij schoon. vond de gel iets te dik maar voor de rest prima te doen.
09-05-2022
het is goed spul deze douch gel
sanex is prima voor je huid maakt je huid heerlijk zacht en toonbaar
07-05-2022
Joepie
Sanex douche schuim is een feestje onder de douche voor mijn huid, na het douchen geen jeuk of trekkerigheid ( droog ) van mijn huid, een ware schuimexplosie, vind de opening/sluiting wel een aandachtspuntje,... of dat ligt aan mij.
03-05-2022
Need soft skin then Use Sansex
It's a great product! I'm very happy with it. I was initially dissatisfied with its smell, as it resembled medicine, but after using it for a while, I am delighted with it. I no longer have rashes of dry skin as a result of using it. It's the best product ever. When I used it for the first time, it felt like I had baby soft skin. Definitely gonna buy it in future. Choosing the right product requires exploring options. In my case, I went with Sanex BiomeProtect Hydrating. Your product is amazing.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord