Strepsils Citroen & Honing

4,5 5 0 8 8 Strepsils Citroen & Honing Zuigtabletten 24 stuks worden gebruikt bij beginnende keelpijn. De tabletten met vitamine C hebben een prettige citroen- en honingsmaak. De zuigtabletten dragen bij aan een verzachtende en antiseptische (bacteriedodende) werking op de keel.
Strepsils Citroen & Honing

Reviews

19-10-2023
Perfecte smaak en werkt nog ook!
Dit is mijn go to product voor keelpijn. Qua smaak en werking is het gewoon perfect. Heerlijk zacht voor de keel en gelijk verlichting van kriebel en pijn. Als het ook maar een beetje koud word staat deze vooraan in de kast of ligt het al weer in mijn tas. Ook perfect om te delen wanneer vrienden of familie last van hun keel hebben.
26-08-2023
lekker en effectief
Ik vind het lekker en het helpt goed tegen mijn keelpijn, ik raad het aan.
19-04-2023
Prima
Lekker zacht van smaak en helpt prima zou iedereen het aanraden voor pijn in de keel
15-03-2023
Strepsils
Helpt direct! Heeft een aangename smaak en is verzachtend voor de keel. Wij hebben dit product altijd thuis
09-03-2023
Soothing
This is my go to product when my throat is sore. The flavour tastes excellent and really does sooth your throat. The only slight issue is that it does go sticky within the packaging when it has been left for a while.
04-03-2023
Strepsils
Lekker verfrissend en heerlijk verzachtend voor jouw keel
03-03-2023
Pijn bij slikken.... wat nu..
En t was weer eens zo ver. Mn keel begon pijn te doen. Nu kan ik een zak drop kopen, maar die is leeg voordat je het woord keelpijn volledig hebt uitgesproken. Dus dan maar aan de Strepsils. Van huis uit kende ik alleen de rode Strepsils. En die vind ik niet lekker. Toen zag ik bij de drogist deze Strepsils, honing en citroen. Ik vond het het proberen waard, dus gekocht. En naast dat ze echt helpen bij beginnende keelpijn zijn ze ook nog eens harstikke lekker! Ze verzachten je keel werkelijk. Je proeft de zachtheid van de honing en doordát er honing in zit heft dit de zuurte van de citroen op. Dus vanaf nu is het geen straf meer om een keelpastille te slikken bij beginnende keelpijn.
03-03-2023
Heerlijk als je last van je keel hebt
Ik gebruik dit product regelmatig als ik last van beginnende keelpijn heb. Door het zuigen aan de tablet verlicht het de pijn. Bij hevige keelpijn haalt het iets minder uit, en als je ze iets langer in de verpakking laat kunnen ze wat plakkerig worden. Ondanks dat is het een erg fijn product voor lichte keelpijn.

Vraag & Antwoord

Laden...