Sudocrem multi-expert crème

4,8 5 0 77 77 Sudocrem Multi-Expert Crème verzacht en beschermt, bevat hypoallergene Lanoline en beschermt je huid tegen invloeden van buitenaf. De bijzondere samenstelling van Sudocrem Multi-Expert maakt het een uniek product. Het behandelt en voorkomt niet alleen luieruitslag, het helpt ook bij een ruwe, schrale en geprikkelde huid. Het bevordert de aanmaak van nieuwe huidcellen waardoor het herstellend vermogen van je huid wordt ondersteund.
Sudocrem multi-expert crème

Reviews

24-09-2022
Ik kan niet zonder!
Dit product bestaat al jaren, maar het blijft fantastisch. Niet alleen voor baby’s, maar ook voor volwassenen erg fijn. Zeer goed te gebruiken voor bijvoorbeeld schrale lippen.
18-09-2022
Best product for diaper rashes
I use this before putting diaper on. Never face diaper rashes
18-09-2022
Aan te raden
Is heel fijn voor schrale babybilletjes of schrale huid. Is echt aan te raden
15-09-2022
Perfect
Dit is en perfect produkt voor de schrale babybilletjes en schrale huid van en kind of volwassenen. Het doet waar het voor staat en je kan het direct opsmeren gewoon met je handen
15-09-2022
Top product
Ik gebruik dit al jaren, eerst voor mijn eigen kind en daarna voor alle kids die naar mijn opvang komen. Ik merk keer op keer dat het echt de huid hersteld. Heel fijn product.
13-09-2022
Fantastisch
Ik heb het gebruikt voor de verzorging van mijn dochtertje. Heel fijn product en echt een aanrader!
12-09-2022
Heel fijn
Ik heb deze crème voor mijn kind gebruikt voor luier uitslag en deze werkt heel goed, bovendien is het ook goed voor volwassenen. De prijs is een klein beetje hoog maar wel voor een goede resultaat
08-09-2022
Goed product
Hele fijne en goede product, vooral tegen warmte uitslag. Ook voor de liezen en buikplooi. Smeer goed uit, verbetering niet te dik insmeren. Ik zou dit product zeker aanraden
04-09-2022
perfect voor gevoelige aangedane huid
ik ben in februari geopereerd en had op meerdere plaatsen op mijn lichaam wonden van de operatie waarvan 2 huidtransplantaten de huid om deze plaatsen was snel geirriteerd na een tip van de thuiszorg/wijkverpleegkundige om de gezonde huid die dus wat geirriteerd was te behandelen met een dun laagje sudocréme dit gaan proberen, en jawel hoor een directe verbetering en minder brandend in de huidplooien die ik behandeld had het geeft echt een beschermend laagje en voed de huid die dat het meest nodig heeft! ik blijf het smeren op plekken die het nodig hebben ik zorg vanaf dit moment altijd een potje heb staan top !
02-09-2022
All-in-one product
Geweldig product. Gebruik het voor zowel plekjes op mijn gezicht als mijn lichaam. Smeert makkelijk uit, niet al te vettig maar hydrateert wel goed. Zou perfect zijn als het in een tube beschikbaar was. Aanrader!
02-09-2022
Top product
Je kunt het voor zoveel gebruiken en smeert makkelijk uit!
29-08-2022
Perfect voor het hele gezin!
Als je kinderen hebt is dit echt een essentieel product. Door elke keer met een verschoning een klein beetje aan te brengen op de billetjes hebben mijn kinderen geen enkele keer meer laat gehad van rode billen.
28-08-2022
Super product
Snel werkend en makkelijk te smeren. Is kindvriendelijk en lang houdbaar
27-08-2022
Te gebruiken voor verschillende doeleind
Ik gebruik het al jaren voor verschillende soorten uitslag en droge huid. Ook goed om op brandwonden (zonder blaar) te gebruiken.
26-08-2022
Werkt ook voor droge plekjes. Smeert goed uit.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag over dit product? Vraag of antwoord hier en help elkaar slimmer te kopen.

Laden...