Sudocrem multi-expert crème

4,8 5 0 98 98 Sudocrem Multi-Expert Crème verzacht en beschermt, bevat hypoallergene Lanoline en beschermt je huid tegen invloeden van buitenaf. De bijzondere samenstelling van Sudocrem Multi-Expert maakt het een uniek product. Het behandelt en voorkomt niet alleen luieruitslag, het helpt ook bij een ruwe, schrale en geprikkelde huid. Het bevordert de aanmaak van nieuwe huidcellen waardoor het herstellend vermogen van je huid wordt ondersteund.
Sudocrem multi-expert crème

Reviews

05-01-2024
sudocreme
werkt goed! helpt tegen schrale plekjes of onzuiverheden op gezicht. potje gaat ook lang mee.
05-01-2024
Fijn voor de billetjes.
Ideaal voor de billetjes van je baby. Voorkomt uitslag en rode billetjes. Daarnaast krijgt je baby ook zachte billen van.
10-04-2023
Best of the best
Super product! Tegen schrale plekjes, warmteplekjes, pukkeltjes, waterpokken. Ideaal! Ook nu de kids groter zijn altijd in huis
05-04-2023
Breed inzetbaar
We zijn eigenlijk voor het eerst weer in aanraking gekomen met sudocrem sinds we zelf kinderen hebben. De crème is redelijk dik, maar als je het dun aanbrengt dan laat het zich goed uitsmeren. Het heeft ontzettend geholpen tegen klamme babybilletjes, een rode huid, maar ook bijvoorbeeld een koortslip. Kortom, wel echts iets om in het medicijnkastje te hebben.
27-12-2022
Sudocrem
Goed product, helpt bij veel problemen. Bv kapotte billen of smetplekken.
04-12-2022
Sudocrem
Ik vind hem heel erg goed die zalf is ook heel erg goed voor baby's maar ook voor ouderen
01-12-2022
Rash cream that works
This works great to bring relief of diaper rash. Used this on my 3 kids.
30-11-2022
Top crème!!
Helpt bijna overal voor ,blauwe plekken ,smetten,verbranden,en voor de plooien bij bepaalde hondenrassen natuurlijk babybillen!!!
27-11-2022
Sudocreme
Geweldig om je huid te verzachten, werkt ook goed tegen puisten en pukkels
24-11-2022
Super spul!
Hele fijne crème die er voor zorgt dat je droge en/of geïrriteerde huid weer bijtrekt en zacht word. Ik gebruik het ook voor mijn gezicht in de winter als het droog word. Dit is echt een product wat je in huis moet hebben!
13-11-2022
Onmisbaar
Super product bij rode en beschadigde billetjes. Smeert fijn en laat een goede laag achter op de huid zodat deze kan herstellen. Lastig om af te wassen, maar dat hoort bij dit product.
Beste voor de babybillen
Dit is zeker weten de beste crème voor als je baby last heeft van luieruitslag. De crème smeert erg makkelijk. En de luieruitslag is vaak na 1 of 2 keer smeren weer weg. Mijn moeder gebruikte sudocreme al toen ik klein was. En bij mijn dochters heb ik ook niks anders gebruikt als sudocreme.
Top product
Zo als ik al zei top product, als je baby rode billen heeft dan trekt het snel weg.
Fijn product
Heb dit altijd bijvoorbeeld bij de hand voor de kinderen omdat het soms er geïrriteerd uit zag smeerde ik in. het en de zalf voelde altijd zacht aan smeerde goed handige verpakkingen kwa groter.
Top en tijdloos!
Deze crème is altijd al top geweest voor jong en oud ! De geur is heerlijk , de textuur is goed en het resultaat is super! Staat standaard in ons medicijnkastje. Iedereen hoort dit in huis te hebben :)

Testersgallerij

Vraag & Antwoord