Tony’s chocolonely – Milk pecan crunch caramel

4,7 5 0 23 23 Printje he? Zodat je ’m extra goed kunt vinden, Deze chunky melkchocoladereep vol stukjes karamel, pecannootjes, en crunch is helemaal terug van weggeweest. Jullie waren fan, wij waren fan, dus daar issie weer. Lekker dan!
Tony’s chocolonely – Milk pecan crunch caramel

Reviews

08-08-2023
Super lekker chocola!
Heerlijke chocola in een super leuke verpakking. Prima om kado te geven. Lekker smaakje. Ik ben fan van Tony! Vanwege de smaak maar meer nog vanwege de fairtrade principes!
05-11-2022
Lekker
Als je eraan begint ben je verkocht Smelt heerlijk in de mond
19-10-2022
Best chocolate
With a big variety of flavors, this is the best chocolate company ! Always a pleasure to buy it!
09-10-2022
HEERLIJK!!!
Wauw! Ik heb een nieuwe favoriet. Je ziet en proeft echt de stukjes pecan die erin zitten. De chocolade is zoals altijd lekker romig en niet te zacht. Ik vond de caramel een lekkere toevoeging, maar had ook weg mogen blijven van mij. . Dit is nu toch echt wel mijn nieuwe favoriet!!!
21-09-2022
Verrassend lekker
Erg lekkere reep, verrassende en uitgesproken smaak
16-09-2022
Guilty pleasure
Ik ben al fan van Tony Chocolonely, en deze smaak is geen uitzondering. Als je van nootachtige smaken houdt, dan zul je ervan genieten. Heel lekker!
08-09-2022
Heerlijke crunch
Zachte maar niet plakkerige chocolade. Eet lekker weg. Heeft een fijne bite/crunch zonder hard te zijn. Niet te zoete chocolade. Blok had van mij wat groter gemogen voor de prijs.
29-08-2022
Mega lekkere reep
Ik vind deze reep enorm lekker. Ik houd niet altijd van pecan maar bij deze reep vind ik het erg lekker! Daarnaast is de smaak niet te overheersend en erg lekker als tussendoortje.
19-08-2022
Tony chocolade reep
Echt een lekkere reep als tussendoor of als je het niet meer ziet zitten met lekkere pecan nootjes waar ik zelf gek op ben voor mij geen verbeteringen vindt alle soorten lekker die Tony Chocolonely heeft
18-08-2022
TONY
Tony heeft heerlijke chocolade. De toevoeging van de noten is echt een top combinatie! De chocola is lekker romig, het is echt mijn favoriet. Ik zou dit product zeker aanraden!
10-08-2022
tonys
lekkere smaken heb vele verschillende geprobeerd
08-08-2022
Pecan caramel
Erg lekker, Lekker knapperig, Maar iets te zoet.
08-08-2022
Erg lekker
Is een lekker chocladen en en lekkeren noten
07-08-2022
Lekker
De smaak is gewoon lekker. Dit is echt een toevoeging van hun producten
04-08-2022
Heerlijk
Dit is zoals chocola moet zijn. Hiervoor kan je mij wakker maken. Het enige nadeel van deze chocolade is dat er niet niet mee kunt stoppen, Dus ik zou zeggen schaam je niet en kopen die reep

Vraag & Antwoord

Laden...