
4.7 van 11 beoordelingen
100%
raad het aan
Verrassend lekker
Verrassend lekkere smaak. Normaal ben ik niet zo van de donkere chocolade, maar deze met een zout-zoete smaak was toch lekker. Met een beetje crunch en bite van de pretzel een lekkere combi.
Lekker en anders
Lekkere reep heeft een zoute bite wat ik lekker vind met chocolade, mooie typische verpakking is stevig en ook leuk om kado te geven. De chocolade is van uitstekende kwaliteit en zou dit vaker kopen
Verrassende combinatie
De combinatie van de chocola en pretzel is erg lekker. Ik vind de meeste repen van tony lekker maar sommige combinaties zijn te bijzonder. Ik had bij deze ook mijn twijfels maar na de hele reep te hebben gegeten is staat hij toch wel op mijn favoriet lijstje.
Zeer lekkere chocolade reep
Ik heb bijna alle smaken van Tony’s Chocolonely geprobeerd en deze is er één van. De smaak is lekker en voelt iets gezonder omdat de chocolade een hoger cacaopercentage heeft, waardoor hij minder zoet is en een goede smaak geeft. De combinatie met toffee maakt het extra lekker.
HEERLIJK
Deze reep chocolade is ge-wel-dig! Ik vind het heerlijk dat de pretzels zout zijn, het geeft een extra dimensie in de smaak van de reep. De donkere melk past heel goed bij de crunchy pretzels en de toffee. Als hij uitverkocht is, dan komt dat omdat ik alles heb opgekocht!
Heerlijk
Ik ben zelf grote liefhebber van Pure chocolade en Tony's is ook 1 van mijn favoriete. Dus 1 en 1 is 2. Smaakt geweldig. Niet te zoet en ook niet te bitter.
2
Zo lekker!! Dat je verstopt
Zo lekker dat je hem verstopt om niet te delen met anderen. En zelf elke keer een stukje neemt!! Zo bij de thee ook lekker maat dan is hij zo snel op!
Tasty and Partly Crispy
Liked it because dark milk has a great texture and tastes very rich. Have bought couple of times already in past 2 months. Pretzel gives a distinctive taste but the toffee gives a crispier chew to it.





