Vichy Mineral 89 Ogen

4,9 5 0 14 14 Vichy Mineral 89 Ogen bevat 89% Mineraliserend Thermaal water van Vichy, geformuleerd met hyaluronzuur van natuurlijke oorsprong en pure cafeïne. Minéral 89 Ogen is jouw dagelijkse versterking voor een frissere blik.
Vichy Mineral 89 Ogen

Reviews

14-08-2022
Enorm hydraterent
Zeer fijne oogserum die goed hydrateert en zacht is voor de huid
13-08-2022
Great product
I recommend it! Great product for your eyes
03-08-2022
Highly Recommended
I love all Vichy serums especially the eye serum. Really hydrating .They change the look of your skin. Highly recommend it.
29-07-2022
Goed product voor de ogen
Ontzettende fijne oog crème. Gebruik het nu al ongeveer een maand En je ziet al duidelijk wat verschil . Ben benieuwd hoe het resultaat over nog een maand is .
25-07-2022
Topppp Product
Super product!! Kan het iedereen aanraden!!
22-07-2022
Geweldig product
Mijn huid ziet er geweldig uit. Glad en goed gehydrateerd, dofheid verdwenen en fijne lijntjes verbeterd.
18-07-2022
Heerlijk schoon en fris gevoel
Heerlijk schoon en zacht. Heb dit product geprobeerd en het geeft een heerlijk schoon en fris gevoel. Je huid word er erg zacht van en rondom je ogen krijg je een heldere blik
15-07-2022
Ferfrissend
Heerlijk verfrissende geur. Kan je op elke moment van de dag gebruiken
29-06-2022
Geweldig Produkt, en als lenzendraagster, is het met de ogen echt niet simpel iets goeds te vinden.
29-06-2022
Verfrissend
Frisse lotion om rond je ogen te smeren. Met het verwekkende effect van de gel kreeg ik de hele dag een fris gevoel aan het gezicht en hals. Het enige dat ik zou aanraden is on dir niet in te brengen als je heel vet huid hebt.
28-06-2022
Heerlijk schoon en zacht
Heb dit product geprobeerd en het geeft een heerlijk schoon en fris gevoel. Je huid word er erg zacht van en rondom je ogen krijg je een heldere wakkere blik
25-06-2022
top
Vichy is altijd in onze familie geweest sinds ik me herinner. Jaren gaan voorbij, concurrentie en kansen groeien en de producten zijn onverslaanbaar! ik raad aan
10-03-2022
Niceee
Deze trekt zoooo heerlijk in. Je straalt erdoor, ik koop deze gelijk weer als hij op is. Goede prijs ,kwaliteit verhouding. Echt super!
08-03-2022
Helder en gelukkig
Ik heb in de loop der jaren al heel wat verzorgingsproducten voor mijn gevoelige oogcontouren geprobeerd, maar dit heeft verreweg het beste resultaat opgeleverd. Ik heb complimenten gekregen over de frissere gloed, wat betekent dat ik hiermee een winnaar ben. Ik ben zo blij dat ik dit product eindelijk heb gevonden.