Vichy Mineral 89 Ogen

4,6 5 0 34 34 Vichy Mineral 89 Ogen bevat 89% Mineraliserend Thermaal water van Vichy, geformuleerd met hyaluronzuur van natuurlijke oorsprong en pure cafeïne. Minéral 89 Ogen is jouw dagelijkse versterking voor een frissere blik.
Vichy Mineral 89 Ogen

Reviews

07-03-2024
Good but not great
I like this product but I feel like there are others that do the same for a smaller price tag. I do spend a lot on skincare so I don't mind if it is worth it, but for me it just wasn't when I know other options.
15-01-2024
Fantastisch
Dit is mijn favoriete serum, ruikt niet vies, smeert goed uit en m’n gezicht voelt daarna ook erg goed gehydrateerd. Ik zit inmiddels al aan m’n 3e potje en ben erg te spreken over vichy producten.
18-11-2023
verfrissend en versterkend
Na regelmatig gebruik merkte ik dat mijn huid rond de ogen verfrist en gehydrateerd aanvoelde, en donkere kringen verminderden. De lichte en niet-vettige textuur trekt snel in en laat geen residu achter, ideaal onder make-up. Het is geschikt voor alle huidtypes, inclusief een gevoelige huid, dankzij de hypoallergene formule. Hoewel het iets duurder is dan andere oogcrèmes, vind ik het de investering waard vanwege de effectieve resultaten en kwaliteit van de ingrediënten.
16-11-2023
Uitstekend Product
Ik heb onlangs de Vichy 89 oogserum geprobeerd en ik ben buitengewoon onder de indruk van de resultaten. Dit serum is lichtgewicht en wordt snel opgenomen in de delicate huid rond de ogen. Na slechts een paar weken gebruik, merkte ik een aanzienlijke vermindering van wallen en donkere kringen op. Het serum hielp ook om fijne lijntjes en rimpels glad te strijken, waardoor mijn onderooggebied er fris en verjongd uitzag. Ik waardeer het dat dit serum is samengesteld met Vichy's kenmerkende Mineraliserend Water en hyaluronzuur, die bekend staan om hun hydraterende en volumegevende eigenschappen. Ik heb een gevoelige huid en heb geen irritatie of gevoeligheid ervaren tijdens het gebruik van dit product. Al met al raad ik het Vichy 89 oogserum ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en effectieve oplossing voor het aanpakken van oogproblemen. Het is een onmisbaar onderdeel geworden van mijn huidverzorgingsroutine en ik zal het in de toekomst blijven kopen.
12-11-2023
Lekker fris geurtje
Dit is een erg lekker fris geurtje en zou het vrienden aanraden
01-09-2023
meh not happy
Ik heb een slechte ervaring met dit serum. Ik heb het drie keer geprobeerd, elke keer gaf het me jeukende ogen en zeer slechte acne op mijn huid. Ook werd mijn huid super rood in de paar minuten na het aanbrengen ervan. Nooit meer.
23-06-2023
Voelt lekker fris
Voelt fris aan en het geeft je ogen wel een wakkerder gevoel door de frisheid alleen heb niet het idee dat het de wallen ook echt daadwerkelijk verminderd. Ik raad het product niet aan omdat het best wel prijzig is en het niet helemaal doet wat er beloofd word.
12-05-2023
Heel fijn
Vind dit serum een hele fijne en hydraterende formule hebben voor rond mijn ogen. Als ik concealer op heb zit het niet in de lijntjes ofzo. Gewoon top!
23-04-2023
Goed product
Het heeft een zeer succesvolle hydraterende werking. Een product waar ik tevreden mee ben, ik raad het iedereen aan.
05-04-2023
Erg fijn!
Voelde erg fijn en licht aan op de huid. Voed je huid goed en je hebt er ook zeer weinig van nodig. Misschien wat duurder om te kopen, maar je doet er erg lang mee. Zeker de moeite waard!
05-12-2022
Oog verblindend
Zo lekker voor mijn ogen, verfrissend Ik heb weer een open blik, even deppen en je straalt weer Klein en past in je tas.
01-11-2022
Voelde heerlijk
Ik heb een paar testers gehad en het voelde lekker op de huid verfrissend alleen is het product best prijzig. dat vind ik helaas jammer maar is niet anders.maar raad het product zekers aan
01-11-2022
Werkt echt
Altijd dit gebruikt maar vind het prijzig nu iets anders genomen ga snel weer terug naar dit product het werkt gewoon en dan mag het iets kosten vind ik
24-10-2022
goed product
erg fijn serum, brengt makkelijk aan en voelt echt licht op de huid
14-10-2022
Beste geprobeerd serum
Ik kon eerder nooit zonder concealer naar buiten gaan, ik heb veel producten geprobeerd maar in het einde krijg altijd een glad huid, maar Na het gebruik van dit serum werd mijn huid fris en verdwenen de donkere kringen onder mijn ogen, en na het gebruik van 3 pakken, zag ik af van concealer.