Whiskas Temptations Kip & Kaas Kattensnacks

4,8 5 0 4 4 Whiskas temptations is een heerlijk verwenmomentje voor uw kat. De krokante snoepjes met een zachte vulling van kip en kaas zorgen zorgen voor een tevreden kat. <li>Krokante buitenkant met zachte vulling <li>Een heerlijk tussendoortje gemaakt van kip en kaas <li>Zonder kunstmatige kleurstoffen, conserveermiddelen of smaakstoffen <li>Uw kat zal er dol op zijn
Whiskas Temptations Kip & Kaas Kattensnacks

Reviews

12-08-2023
Standaard tafel snoepjes.
Deze horen bij mij standaard op tafel wat mijn kat offcourse ook weet..Hij vindt ze heerlijk,alle smaakjes heeft ie graag!!!! Dus toppie..Alleen zou er ook een mix van allen mogen zijn in 1 bakje..
08-08-2023
Poesjes houden van
Mijn poesjes zijn met zijn 4eren en ze doen dingen om treats te krigen. Ben allen vergeten om de fpto te nemen voor dat ik de pak weg gooide. Maar mijn poesjes zijn er echt liefhebbers van.we zetten ze in zo een maze voor katten
08-08-2023
Miauw lekker
Ze vinden het heerlijk. Enige nadeel, ze willen het hele pakje. Ze maken zelfs de lqdenopen waar ze in liggen. Dus niet meer zo lekker maken.
05-04-2023
Lievelings snack!
Vanaf de eerste keer dat me 2 katers dit snoepje kregen is het direct hun favoriete! Makkelijke verpakking om te sluiten en als k na het gedrag van me katten kijk is het erg lekker

Vraag & Antwoord

Laden...