Zwitsal baby shampoo

4,8 5 0 23 23 Vindt jouw kleintje het ook zo vervelend als het weer tijd is om de haartjes te wassen? Zwitsal Shampoo maakt gebruik van een anti-prik formule die de oogjes niet irriteert. Daarnaast is deze shampoo mild voor de hoofdhuid. De shampoo van Zwitsal is dus perfect afgestemd op je baby. Zo zal je kindje nooit meer hoeven huilen tijdens het wassen van de haren en zal het leren dat haar wassen niet vervelend is.
Zwitsal baby shampoo

Reviews

18-09-2022
Good shampoo
It's make hair clean and shiny.and not make hair dry
15-09-2022
Lekker zacht
Dit is en prima produkt voor baby,s maar wij gebruiken het ook lekkere zachten haren prima als bij shampoo gewoon onder de douche met je handen je hoeft het niet in te laten trekken wel goed uitspoelen het ix prima voor fijn en gevoelig haar
13-09-2022
Geweldig
Ik gebruik het iedere keer weer als ik mijn dochter in bad doe.
07-09-2022
Fijne shampoo
Persoonlijk vind ik dit fijne shampoo aangezien deze niet prikt in de ogen en heeft een lekkere milde geur
26-08-2022
Elke leeftijd
Ik zelf heb geen kleine thuis. Wel vind ik zeg de geur van Zwitsal zo lekker dat ik deze shampoo zelf wel eens heb gebruikt en hier erg van heb genoten.
23-08-2022
Ongelofelijke lekkere geur
Ik ben echt dol op switsal. Het liefste gebruik ik het zelf ook elke dag
19-08-2022
Heerlijke shampoo
Een heerlijke shampoo als je gevoelig bent voor parfum of andere producten in normale shampoo. Ook erg lekker als een milde shampoo naast ee clarifying shampoo
18-08-2022
Uitstekend
Ook goed als je allergie hebt voor parfum
16-08-2022
Eeuwige jeugd
Wie kan er zich niet de geur herinneren van een baby die net in bad is geweest? Het is zo zacht voor het tere babyhuidje en de geur blijft echt lang aanwezig. Ik zou dit product zeker aanraden en geef het zelfs vaak als babyshower- enof kraamcadeau.
12-08-2022
Niets lekkers dan zwitsal.
Wie houd er nou niet van de geur die baby's met zich meedragen. Zwitsal is zo lekker qua geur en product. Het schuimt niet te heftig. Verdeeld goed en maakt goed schoon. Zeker 1 op het lijstje van favorieten.
10-08-2022
zwitsal
de geur brengt je altijd terug naar baby gevoel deze fles met doseerpomp handig
Lekker
Ruikt en voelt babyzacht zoals we van zwitzal gewend zijn alleen lijkt de verpakking erg veel op handzeep, had bezoek al dat zien gebruiken als handzeep, we konden er goed om lachen maar bewijst wel dat een beter design gemaakt mag worden
03-08-2022
Een heerlijke shampoo die het haren wassen van mijn kleuter een stuk makkelijker maakt. En het ruikt ook nog super lekker !
Prima
Highly recommended product for all children
30-07-2022
Baby shampoo
Dat is een super product maakt de huid zeer zacht en met een delicate geuren het verbrandt de ogen van je baby niet. en perfect

Testersgallerij

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag over dit product? Vraag of antwoord hier en help elkaar slimmer te kopen.

Laden...