Zwitsal baby shampoo

4,8 5 0 31 31 Vindt jouw kleintje het ook zo vervelend als het weer tijd is om de haartjes te wassen? Zwitsal Shampoo maakt gebruik van een anti-prik formule die de oogjes niet irriteert. Daarnaast is deze shampoo mild voor de hoofdhuid. De shampoo van Zwitsal is dus perfect afgestemd op je baby. Zo zal je kindje nooit meer hoeven huilen tijdens het wassen van de haren en zal het leren dat haar wassen niet vervelend is.
Zwitsal baby shampoo

Reviews

28-11-2023
een goede shampoo
dit was een goede shampoo maar ik wil een andere ook graag proberen.
19-10-2023
Lekker
Shampoo heeft een heerlijke vertrouwde Zwitsal geur, smeert makkelijk uit over het hoofd, pompflacon is handiger als een fles die je om moet draaien, zo heb je de andere hand nog vrij als je shampoo eruit pompt. Niet veel van nodig voor het gewenst resultaat, schuimt lekker, prikt niet/ niet schadelijk bij het in de ogen komen. Geur blijft lang hangen.
12-09-2023
echt leuk voor een baby
Ik heb een baby van 3 maanden en zwitsal-producten zijn mijn belangrijkste product om bij hem te gebruiken. het is zeer babyvriendelijk en irriteert zijn huid niet.
04-02-2023
Heerlijk product
Zwitsal is lekker van geur en smeert goed uit. Deze haarshampoo doet wat hij zegt, of ik mijn kind het zou laten gebruiken is een ander verhaal want er zit genoeg in wat je niet op je kindje kwijt wil
30-11-2022
Altijd goed
Zwitsal ruikt heerlijk en is een vertrouwd product
01-11-2022
Alleen voor baby’s
Heerlijk voor baby’s maar zodra een kind wat langer haar krijgt ben je toch echt iets meer nodig dan baby shampoo
28-10-2022
Nostalgie! Product voor jong en oud.
De geur van Zwitsal is geweldig! Zo heerlijk en authentiek voor hun producten. Het is een zachte shampoo, die schuimt en heel reinigend en verzorgend is. Ik merk dat mijn haar er zelfs wat zacht van word.
03-10-2022
Wie houdt niet van de geur van Zwitsal?
Zwitsal heeft allereerst een heerlijke geur die mij altijd weer doet terug denken aan de geur van een pasgeboren baby. Fijne shampoo voor baby en kind. Prikt niet in de oogjes en doet wat het moet doen, de haren wassen. Heerlijk product, aanrader!
18-09-2022
Good shampoo
It's make hair clean and shiny.and not make hair dry
15-09-2022
Lekker zacht
Dit is en prima produkt voor baby,s maar wij gebruiken het ook lekkere zachten haren prima als bij shampoo gewoon onder de douche met je handen je hoeft het niet in te laten trekken wel goed uitspoelen het ix prima voor fijn en gevoelig haar
13-09-2022
Geweldig
Ik gebruik het iedere keer weer als ik mijn dochter in bad doe.
07-09-2022
Fijne shampoo
Persoonlijk vind ik dit fijne shampoo aangezien deze niet prikt in de ogen en heeft een lekkere milde geur
26-08-2022
Elke leeftijd
Ik zelf heb geen kleine thuis. Wel vind ik zeg de geur van Zwitsal zo lekker dat ik deze shampoo zelf wel eens heb gebruikt en hier erg van heb genoten.
23-08-2022
Ongelofelijke lekkere geur
Ik ben echt dol op switsal. Het liefste gebruik ik het zelf ook elke dag
19-08-2022
Heerlijke shampoo
Een heerlijke shampoo als je gevoelig bent voor parfum of andere producten in normale shampoo. Ook erg lekker als een milde shampoo naast ee clarifying shampoo

Testersgallerij

Vraag & Antwoord